- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دکتر کاییدی : ۱۲ فروردین تبلور اراده ملت ایران در تائید جمهوری اسلامی بود

 

رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲ فروردین تبلور اراده ملت انقلابی ایران در تائید جمهوری اسلامی بود.

به گزارش میرملاس به نقل فارس ، علی کاییدی ظهر امروز در جمع مردم میانکوه شرقی از توابع بخش معمولان اظهار داشت: ۱۲ فروردین سند مردم‌سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی بود که با تدبیر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در سال ۵۸ رقم خورد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان تصریح کرد: مردم به جمهوری اسلامی در مبارزه با رژیم پهلوی اعتقاد کامل داشته و آن را ۵۰ روز پس از پیروزی انقلاب با آری معنادار و ۹۸ درصدی مجدداً ثابت کردند.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) همیشه اعتقاد داشتند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیش، اما هیچ‌گاه این سخن و اعتقاد خویش را بر کسی تحمیل نکرده و آن را به رفراندوم گذاشت.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی یک نظام مردم‌سالار و متکی به رای ملت است و در سی و شش سال اخیر نمونه‌هایی از تبلور اراده مردم را در انتخابات‌ها به عینه دیده‌ایم.

کاییدی افزود: انقلاب اسلامی متکی به اراده ملت است و تا این پیوند ناگسستنی بین نظام و ملت پا بر جاست همه توطئه‌هایی دشمنان نقش بر آب شده و تیر آنها به سنگ خواهد خورد.

این مسئول ابراز داشت: ایستادگی ملت ایران در مبارزه با رژیم پهلوی، جنگ هشت ساله و در دوران کنونی نیز حقوق مسلم خود در مساله هسته‌ایی نمونه‌هایی از اعتقاد و اعتماد کامل مردم به انقلاب اسلامی است.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با تدبیر مقام معظم رهبری امسال به‌نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام‌گذاری شده که باید با خدمت‌گذاری دولت‌مردان و هم‌سویی هر چه بیشتر دولت و ملت این امر مهم محقق شود.

وی متذکر شد: دولت‌مردان باید خود را برآمده از ملت دانسته و در مسیر خدمت‌گذاری به مردم گام بر دارند.