تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

خداکرم غلامی معاون فرماندار شهرستان دلفان شد

  • کد خبر : 66129
  • 12 فروردین 1394 - 14:17

  جلسه معارفه معاون فرماندار دلفان با حضور جعفر طولابی مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری لرستان و همچنین مدیران و جمع کثیری از اصلاح طلبان شهرستان دلفان برگزار شد. در این جلسه فرماندار دلفان ضمن تبریک سال نو با اشاره به نامگذاری سال جدید به همدلی وهمزبانی ملت و دولت ، این نامگذاری […]

243

 

جلسه معارفه معاون فرماندار دلفان با حضور جعفر طولابی مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری لرستان و همچنین مدیران و جمع کثیری از اصلاح طلبان شهرستان دلفان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار دلفان ضمن تبریک سال نو با اشاره به نامگذاری سال جدید به همدلی وهمزبانی ملت و دولت ، این نامگذاری را لطف مقام معظم رهبری به دولت و همچنین ملت توصیف کرده و اذعان داشت : با عمل به فرمان مقام معظم رهبری و همدلی می توانیم گام های بلندی در پیشرفت کشور در سایه وحدت و همدلی برداریم.

وی افزود : دولت فقط هیئت دولت نیست بلکه همه نظام و به تعبیری همه حاکمیت را باید دولت دانست ، همدلی وهمزبانی باعث استحکام وحدت میان ملت وهمچنین دولت خواهد شد.
در ادامه این جلسه ، مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری نیز طی سخنان نسبتأ طولانی عملکرد دولت یازدهم را توصیف کرده و گفت : این دولت با تمام مشکلات و چالش هایی که پیش رو داشت اما توانست وضعیت کشور را از بحرانی ترین شرایط به وضعیت امروز برساند و تورم افسارگسیخته را کنترل نماید.وی در انتهای سخنان خود که حدود ۴۰ دقیقه به طول انجامید و اندکی خستگی را بر چهره حاضرین مستولی نمود به موضوع اصلی جلسه رسید و طی سخنانی درباره سابقه مدیریت جناب آقای غلامی ، وی را بعنوان معاون جدید فرمانداری دلفان معرفی کرد.حاشیه بعدی جلسه حضور گسترده و هماهنگ شده اصلاح طلبان در این جلسه بود که حتی جای نشستن مدیران دستگاه های دولتی که در واقع اعضاء اصلی جلسه شورای اداری هستند را با کمبود شدید مواجه کرد. این حضور گسترده طوری بود که خیلی از حاضرین جایی برای نشستن نداشتند و عده ای نیز پشت درب بسته سالن ماندند.

سخنان خداکرم غلامی معاون منصوب شده که از نیروهای اصلاح طلب و در زمان انتخابات ریاست جمهوری مسئولیت ستاد انتخابات دکتر روحانی در شهرستان دلفان را به عهده داشت اصلی ترین حاشیه این جلسه بود :

غلامی در این جلسه بیان داشت : باید بگویم که از هم اکنون سنگینی بار مسئولیت را بر شانه های خود احساس میکنم چراکه بنده فرزند کوچک این خطه ی محرومم و شناخت فراوانی نسبت به مشکلات عدیده مردم این دیار دارم و خود سال ها با این مشکلات دست و پنجه نرم کرده‌ام…

وی  تصریح کرد ، برای رفع بسیاری از مشکلات این دیار به تمام رسانه های شهرستان،چه پایگاه های خبری چه نشریات مکتوب و چه گروه های موجود در شبکه های اجتماعی چشم امید فراوانی دارم. رسانه یکی از ارکان دموکراسی است و نقد سازنده یکی از ستون های هر رسانه…

ایشان افزود : با زبان ساده و بدور از تعارفات مرسوم از تک تک رسانه ها میخواهم که ما را نقد کنند.عملکرد بنده را به چالش بکشند و هرجا که به رسانه ها پاسخگو نبودم مردم را با خبر سازند. نه تنها بنده بلکه هرکجا مدیری یا دستگاهی به رسانه ها بعنوان نماینده افکار عمومی پاسخگو نبودند و یا رفتار و برخورد مناسبی با مردم نداشتند بنده و آقای فرماندار را مقصر بدانند. بنده به پشتوانه خداوند متعال و دوستانی چون دوستان حاضر در مجموعه ی استانداری و فرماندار محترم و همکاری رسانه ها به جنگ با سستی و رخوت مدیران میروم. هیچگونه توهین و بی احترامی به مردم را بر نمی تابم و با آن مقابله خواهم کرد…

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. انتصاب بجا وهوشمندانه اقای غلامی که شخصی لایق مردمی است رابه مردم فهیم دلفان
    تبریک عرض می کنم وبرای ایشان ارزوی توفیق روز افزون دارم

  2. انتصاب جناب غلامی به سمت معا ونت فرمانداری دلفان موجب سرور وخوشحالی گردید بی شک اقدام استاندار لایق لرستان نمایانگر اهتمام ویژه ایشان به خواسته ورای مردم این خطه به دکتر روحانی می باشد بی شک این گونه انتصابات با عث نشاط وحضور در صحنه نیروی سیاسی خواهد بودوهمچنین جادارد از عنایت معا ونت محترم سیاسی امنیتی استاندار جناب سید سعید شاهرخی تشکر وسپاس لازم داشته باشیم ودر آخر ورود واستقرار جناب غلامی در فرمانداری دلفان نوید بخش استقرار مدیران دولت تدبیر وامید در ادارات خواهد بودانشااله آینده ای پر رونق ودر خشان داشته باشید.

  3. برادر اصلاح طلب موفق باشی

  4. با تبریک خدمت آقای غلامی و آرزوی موفقیت مثل اینکه تنها جایی به نیروهای ستاد توجه نمی شود و بلکه برعکس خواسته آنها عمل می شود شهرستان کوهدشت می باشد امید که مسئولین استانی متوجه این موضوع باشند

  5. نتصﺎﺏ ﺷﺎﯾﺴﺘﻪ ﻭ ﺑﺤﻖ ﺟﻨﺎﺑﻌﺎﻟﯽ ﺭﺍ
    ﺗﺒﺮﯾﮏ ﻋﺮﺽ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﻭﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭﯾﻢ در راه خدمت به مردم منطقه بیش از پیش موفق و سربلند باشید

  6. انشا الله رجا واثق داریم انتصاب برادر ارجند جناب غلامی به معا ونت فر ما نداری دلفان زمینه حضور حد اکثری حامیان ومبلغین دکتر روحانی در عرصه مدیریت ادارات شهرستان ر افراهم وعملیاتی نمائید انتصا بتان با این پیش مقدمه بر اصلاح طلبان ومردم شرفتمند دلفان مبا رک وتهنیت باد.

  7. با سلام .تقارن طلیعه سال نووآغاز شکوفایی طبیعت ومسولیت جناب آقای غلامی با کوله باری از تجربه بعنوان معاون فرماندار دلفان در دولت تدبیر وامید را بفال نیک گرفته .ضمن تبریک به ایشان ومردم شریف آن دیار از حضرت حق در خدمت رسانی به مردم برایشان آرزوی توفیق دارم .

  8. به حسن انتخاب جناب آقای بازوند وجناب آقای شاهرخی تبریک وآفرین میگوییم وبرای فرزند نواندیش وکوشای دلفان جناب آقای غلامی آرزومند دوام توفیقات وبهرو هستیم

  9. خدا را شکر وسپاس می گوییم به خاطر انتصاب برادر خدا کرم غلامی به سمت معا ونت فر ماندار ی شهرستان دلفان انتصابی ا ز جنس دولت تدبیر وامید که نشا ت گرفته از رای مردم می باشددعا می کنیم ایشان به خوبی قدر زان انتخا ب ورای مردم باشند و در تغیرات مدیران ادارات دلفان به سهم خود کوشا وفعال باشند انشا الله.

  10. انتصاب برادر ارزشی واصلاح طلب جناب غلامی خدایی باعث سرور وخوشحالی اینجانب گردیدآرزوی توفیق وسر بلندی برای ایشان دارم وامید وارم استاندار لرستان با انتصاب اینگونه افراد باعث خوشحالی مردم شود

  11. خدارا شا کرم با این انتصاب ارزشمند که مورد رضایت اکثریت اصلاح طلبان بود شاهد تغییر زود هنگام مدیران ادارات شهرستان دلفان باشیم ایام به کام انشا الله.

  12. ضمن تبریک به جناب غلامی انتظار این است به همین تعارف وتبریک ها قضیه لوث نشود وگذشته ها که پلی برای آینده است خدای نکرده خراب ویا به فراموشی سپرده نشود فردا وپس فرداهای دیگر خواهد آمد ونیروهایی که شجا عانه ویک رو ویک رنگ از دکتر روحانی دفاع کرده اند در مدیریت ادارات استفاده شود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.