- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

خداکرم غلامی معاون فرماندار شهرستان دلفان شد

243

 

جلسه معارفه معاون فرماندار دلفان با حضور جعفر طولابی مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری لرستان و همچنین مدیران و جمع کثیری از اصلاح طلبان شهرستان دلفان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار دلفان ضمن تبریک سال نو با اشاره به نامگذاری سال جدید به همدلی وهمزبانی ملت و دولت ، این نامگذاری را لطف مقام معظم رهبری به دولت و همچنین ملت توصیف کرده و اذعان داشت : با عمل به فرمان مقام معظم رهبری و همدلی می توانیم گام های بلندی در پیشرفت کشور در سایه وحدت و همدلی برداریم.

وی افزود : دولت فقط هیئت دولت نیست بلکه همه نظام و به تعبیری همه حاکمیت را باید دولت دانست ، همدلی وهمزبانی باعث استحکام وحدت میان ملت وهمچنین دولت خواهد شد.
در ادامه این جلسه ، مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری نیز طی سخنان نسبتأ طولانی عملکرد دولت یازدهم را توصیف کرده و گفت : این دولت با تمام مشکلات و چالش هایی که پیش رو داشت اما توانست وضعیت کشور را از بحرانی ترین شرایط به وضعیت امروز برساند و تورم افسارگسیخته را کنترل نماید.وی در انتهای سخنان خود که حدود ۴۰ دقیقه به طول انجامید و اندکی خستگی را بر چهره حاضرین مستولی نمود به موضوع اصلی جلسه رسید و طی سخنانی درباره سابقه مدیریت جناب آقای غلامی ، وی را بعنوان معاون جدید فرمانداری دلفان معرفی کرد.حاشیه بعدی جلسه حضور گسترده و هماهنگ شده اصلاح طلبان در این جلسه بود که حتی جای نشستن مدیران دستگاه های دولتی که در واقع اعضاء اصلی جلسه شورای اداری هستند را با کمبود شدید مواجه کرد. این حضور گسترده طوری بود که خیلی از حاضرین جایی برای نشستن نداشتند و عده ای نیز پشت درب بسته سالن ماندند.

سخنان خداکرم غلامی معاون منصوب شده که از نیروهای اصلاح طلب و در زمان انتخابات ریاست جمهوری مسئولیت ستاد انتخابات دکتر روحانی در شهرستان دلفان را به عهده داشت اصلی ترین حاشیه این جلسه بود :

غلامی در این جلسه بیان داشت : باید بگویم که از هم اکنون سنگینی بار مسئولیت را بر شانه های خود احساس میکنم چراکه بنده فرزند کوچک این خطه ی محرومم و شناخت فراوانی نسبت به مشکلات عدیده مردم این دیار دارم و خود سال ها با این مشکلات دست و پنجه نرم کرده‌ام…

وی  تصریح کرد ، برای رفع بسیاری از مشکلات این دیار به تمام رسانه های شهرستان،چه پایگاه های خبری چه نشریات مکتوب و چه گروه های موجود در شبکه های اجتماعی چشم امید فراوانی دارم. رسانه یکی از ارکان دموکراسی است و نقد سازنده یکی از ستون های هر رسانه…

ایشان افزود : با زبان ساده و بدور از تعارفات مرسوم از تک تک رسانه ها میخواهم که ما را نقد کنند.عملکرد بنده را به چالش بکشند و هرجا که به رسانه ها پاسخگو نبودم مردم را با خبر سازند. نه تنها بنده بلکه هرکجا مدیری یا دستگاهی به رسانه ها بعنوان نماینده افکار عمومی پاسخگو نبودند و یا رفتار و برخورد مناسبی با مردم نداشتند بنده و آقای فرماندار را مقصر بدانند. بنده به پشتوانه خداوند متعال و دوستانی چون دوستان حاضر در مجموعه ی استانداری و فرماندار محترم و همکاری رسانه ها به جنگ با سستی و رخوت مدیران میروم. هیچگونه توهین و بی احترامی به مردم را بر نمی تابم و با آن مقابله خواهم کرد…