تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

شاهرخی : وضعیت امنیتی در لرستان مطلوب است

  • کد خبر : 66133
  • 12 فروردین 1394 - 14:22

  معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان  گفت : الحمدالله وضعیت امنیتی ایام تعطیلات نوروزی به پاس زحمات شبانه روزی شورای تامین به خصوص فرماندهی انتظامی استان مطلوب و رضایت بخش است. به گزارش میرملاس  ، “سید سعید شاهرخی ” با تبریک سال نو به هم استانی ها و ابراز رضایت از وضعیت امنیتی مطلوب در […]

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان  گفت : الحمدالله وضعیت امنیتی ایام تعطیلات نوروزی به پاس زحمات شبانه روزی شورای تامین به خصوص فرماندهی انتظامی استان مطلوب و رضایت بخش است.

به گزارش میرملاس  ، “سید سعید شاهرخی ” با تبریک سال نو به هم استانی ها و ابراز رضایت از وضعیت امنیتی مطلوب در استان ، این امنیت را مرهون تلاش و ایثارگری شورای تامین به خصوص فرماندهی انتظامی لرستان بر شمرد.

 وی اذعان داشت : در راستای تامین امنیت در ایام نوروز ، در روزهای پایانی سال ۹۳ دو مقوله ، یکی امنیت سفرهای نوروزی و دوم امنیت شهرها و منازل مسکونی مردم با توجه به خالی شدن منازل از سکنه و ضرورت پیگیری سرقت در این ایام ، این دو مقوله در دستور کار شورای تامین و کمیسیون های زیر مجموعه قرار گرفت .

 معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان تصریح کرد : در این خصوص دستورالعمل هایی تهیه و به فرمانداران و دستگاه های مرتبط ابلاغ شد و در این ایام توسط حوزه معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نظارت مستمر بر اجرای آن صورت پذیرفت که تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

 “شاهرخی ” از کاهش ملموس آثار وقوع جرایم و افزایش کشفیات در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان خبر داد و و ضعیت امنیتی لرستان را مطلوب ارزیابی کرد.

 وی در پایان از زحمات اعضای شورای تامین ، کمیسیون های زیر مجموعه و به ویژه سردار “محمد قنبری “فرمانده انتظامی استان و مجموعه این فرماندهی که تلاش ارزنده ای را در خصوص تامین امنیت در استان داشته اند تقدیر کرد و آرزوی موفقیت بیشتر برای آنان در سال جدید از خداوند متعال خواستار شد. 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66133

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.