تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

هتل درب گنبد افتتاح می شود/ احداث کارخانه روغن صنعتی در کوهدشت

  • کد خبر : 66141
  • 13 فروردین 1394 - 2:35

    مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از افتتاح هتل درب گنبد تا پایان فروردین ماه خبر داد. به گزارش میرملاس به نقل مهر، حجت الاسلام مرتضی خاکباز در حاشیه سفر به شهرستان کوهدشت و بازدید از هتل امامزاده محمد(ع) اظهار داشت: کلنگ احداث این هتل در فروردین ماه ۹۳ به زمین زده […]

IMG15313990

 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از افتتاح هتل درب گنبد تا پایان فروردین ماه خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل مهر، حجت الاسلام مرتضی خاکباز در حاشیه سفر به شهرستان کوهدشت و بازدید از هتل امامزاده محمد(ع) اظهار داشت: کلنگ احداث این هتل در فروردین ماه ۹۳ به زمین زده شده است.

وی افزود: امیدواریم  آئین افتتاح و بهره برداری این هتل در فروردین ماه سالجاری برگزار شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به گزارش پیمانکار پروژه گفت: بیشتر سوئیت های این هتل آماده بهره برداری است و چنانچه بودجه مورد نیاز تامین و پرداخت شود در فرصت باقیمانده اقدامات تکمیلی انجام خواهد شد.

حجت الاسلام خاکباز همچنین در جریان حضور در شورای اداری شهرستان کوهدشت در سخنانی از اجرای ۳ طرح بزرگ سرمایه گذاری در استان توسط بنیاد توسعه عمران موقوفات خبر داد و از حمایت مسئولان و نمایندگان استان در این زمینه تقدیر کرد.

وی به احداث کارخانه روغن صنعتی در کوهدشت اشاره و آمادگی اوقاف برای اجرای این پروژه را اعلام کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به استقبال فرماندار و نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی از احداث این کارخانه یادآور شد: مقرر شد که طی چند روز آینده جلسات تصمیم گیری و مقدمات احداث کارخانه روغن صنعتی برگزار شود.

حجت الاسلام خاکباز همچنین در جریان بازدید از امام زاده محمد کوهدشت در سخنانی گفت: تا کنون چندین مرتبه به صورت محسوس و نامحسوس از این امامزاده جلیل القدر بازدید و فعالیت ها رصد شده است.

وی افزود: خوشبختانه به برکت وجود امامزاده محمد(ع) و حضور زائران از نقاط مختلف کشور که مشرف به زیارت می شوند فعالیت اقتصادی مردم درب گنبد دستخوش تحول شده و زندگی مردم رونق گرفته است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66141

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.