تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

۳۰ رشته دکتری در دانشگاه لرستان راه اندازی شد

  • کد خبر : 6619
  • 23 تیر 1391 - 20:34

به گزارش میرملاس نیوز ؛  معاون آموزشی دانشگاه لرستان از راه اندازی ۳۰ رشته دکتری در این دانشگاه خبر داد. عزت الله قدم پور در حاشیه مراسم اعطای حکم هیئت ممیزه دانشگاه لرستان که با حضور معاون آموزشی وزارت علوم برگزار شد در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه تا سال ۸۹ دانشگاه لرستان ۶۴ […]

به گزارش میرملاس نیوز ؛  معاون آموزشی دانشگاه لرستان از راه اندازی ۳۰ رشته دکتری در این دانشگاه خبر داد.

عزت الله قدم پور در حاشیه مراسم اعطای حکم هیئت ممیزه دانشگاه لرستان که با حضور معاون آموزشی وزارت علوم برگزار شد در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه تا سال ۸۹ دانشگاه لرستان ۶۴ رشته داشت، اظهار داشت: از این تعداد ۲ رشته دکتری تخصصی، ۱۹ رشته کارشناسی ارشد و مابقی کارشناسی و کاردانی بودند.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر راه اندازی رشته های دوره دکتری و دوره تحصیلات تکمیلی در دستور کار قرار گرفت، یادآور شد: با اضافه شدن ۳۰ رشته دکتری تخصصی هم اکنون ۳۲ رشته دکتری تخصصی در دانشگاه لرستان وجود دارد.

معاون آموزشی دانشگاه لرستان با تاکید بر اینکه ۲۱ رشته کارشناسی نیز به مجموع رشته های دانشگاه اضافه شده است، افزود: هم اکنون دانشگاه لرستان ۱۴۷رشته تحصیلی در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دارد.

قدم پور تصریح کرد: دوره های کاردانی در دانشگاه لرستان حذف شده اند و هم اکنون تنها یک رشته کاردانی دامپزشکی را دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در سال تحصیلی آینده ۱۵۰ نفر در دوره های دکتری تخصصی پذیرش می شوند، اظهار داشت: همچنین بیش از ۵۵۰ نفر در رشته کارشناسی ارشد و بالغ بر هزار نفر در دوره های کارشناسی پذیرفته خواهند شد.

معاون آموزشی دانشگاه لرستان ادامه داد: در مجموع ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه لرستان برای سال تحصیلی ۹۱-۹۲ با لحاظ کردن چهار مرکز آموزش عالی اقماری ۲ هزار و ۵۰۰ نفر دانشجو است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=6619

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آفرین بر دکتر قدم پور.ایشان واقعا انسان کاردان و متعهد و متین هستند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.