تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

حسین سلاح‌ورزی رئیس اتاق‌بازرگانی خرم‌آباد ابقا شد

  • کد خبر : 66220
  • 16 فروردین 1394 - 1:22

خرم آباد – اعضای دور هشتم هیئت نمایندگان اتاق خرم‌آباد به اتفاق آراء حسین سلاح‌ورزی را برای یک دوره‌ی چهارساله‌ی دیگر به عنوان رئیس این اتاق انتخاب کردند. به گزارش میرملاس به نقل‌از‍مهر، اولین جلسه‌ دور هشتم هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد ظهر شنبه با حضور اعضا در محل این اتاق […]

خرم آباد – اعضای دور هشتم هیئت نمایندگان اتاق خرم‌آباد به اتفاق آراء حسین سلاح‌ورزی را برای یک دوره‌ی چهارساله‌ی دیگر به عنوان رئیس این اتاق انتخاب کردند.

به گزارش میرملاس به نقل‌از‍مهر، اولین جلسه‌ دور هشتم هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد ظهر شنبه با حضور اعضا در محل این اتاق برگزار شد.

در این جلسه رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد با تبریک آغاز سال ۹۴ و همچنین انتخاب اعضای جدید هیئت نمایندگان، اظهار داشت: خوشبختانه فرآیند انتخابات اخیر اتاق بازرگانی نسبت به دوره‌های گذشته بهبود یافته و در این راستا شاهد کمترین حرف و حدیث و هر گونه شائبه‌ای بودیم.

حسین سلاح‌ورزی با اشاره به اینکه در آئین‌نامه تاکید شده که سایر ارکان اتاق در اولین جلسه‌ هیئت نمایندگان مشخص شوند، اظهار داشت: در این راستا در اولین دستور کار جلسه‌ هیئت نمایندگان به همین مسئله می‌پردازیم.

بنا بر این گزارش، در ادامه‌ این جلسه  برای تعیین رئیس و سایر ارکان هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد کاندیداها مشخص و رأی‌گیری انجام شد که بر اساس آن حسین سلاح‌ورزی برای یک دوره‌ی چهارساله‌ دیگر در سمت ریاست اتاق ابقاء شد.

همچنین بر اساس رأی‌گیری انجام‌شده، محمد خاکی، احسان دارایی، عزت‌اله محمدپور و آرش راشدی نیز به عنوان اعضای هیئت ریئسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66220

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.