تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

رهبر معظم انقلاب اسلامی درگذشت بانو سکینه ضیائی را تسلیت گفتند

  • کد خبر : 66237
  • 16 فروردین 1394 - 17:58

    حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت بانو سکینه ضیائی همسر مرحوم آیت‌الله حاج سید روح الله خاتمی را تسلیت گفتند. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:   بسم الله الرحمن الرحیم اطلاع یافتم که بانوی با فضیلت مرحومه بانو سکینه‌ی ضیائی همسر مرحوم مغفور آیت‌الله […]

rahbar_by_islamicwallpers

 

 

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت بانو سکینه ضیائی همسر مرحوم آیت‌الله حاج سید روح الله خاتمی را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاع یافتم که بانوی با فضیلت مرحومه بانو سکینه‌ی ضیائی همسر مرحوم مغفور آیت‌الله آقای حاج سیّد روح الله خاتمی رحمه‌الله علیهما پس از مدتی بیماری و تحمل مصائب و مشکلات جسمی و روحی، دار فانی را وداع گفته‌اند. اینجانب ضمن تسلیت به ارادتمندان آیت‌الله خاتمی و عموم مردم اردکان و بویژه خانواده‌های عزادار از خداوند متعال رحمت و مغفرت واسعه برای آن مرحومه مسألت می‌نمایم.
سیّد علی خامنه‌ای
۱۶/ فروردین/ ۱۳۹۴
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66237

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سایه حضرت آقا مستدام باد

  2. پیام آقا خیلی نکته داره؛ اینکه اصلا نامی از خاتمی نبرده و به عبارتی اصلا او را به رسمیت نشناخته برای همه(اعم از اصولگرا و اصلاح طلب) خیلی پیام داره. کسی که با رافت نظام هنوز مورد بازخواست و … قرار نگرفته، ولی این نوع پیام و رفتار از طرف مقام معظم رهبری حقیقت را برای هر کس که طالب دریافت واقعیت و روشن شدن تکلیف باشد، به وضوح بیان کرده و راه بهانه و طفره رفتن را بر کسانی که به هر عنوان دنبال ماستمالی کردن اعمال این افراد هستند، بسته است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.