تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

دکتر عبدی خبر داد : نامه ۸۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور در خصوص وضعیت معیشت معلمان

  • کد خبر : 66245
  • 16 فروردین 1394 - 19:49

  سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از نامه ۸۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور در خصوص وضعیت معیشت معلمان خبر داد. به گزارش  میرملاس ، ایرج عبدی افزود: این نامه به امضای ۸۱ نفر از نمایندگان رسیده است که در آن نمایندگان خواستار رسیدگی به وضعیت معیشت معلمان شده اند. نماینده مردم خرم […]

57846_orig_7

 

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از نامه ۸۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور در خصوص وضعیت معیشت معلمان خبر داد.

به گزارش  میرملاس ، ایرج عبدی افزود: این نامه به امضای ۸۱ نفر از نمایندگان رسیده است که در آن نمایندگان خواستار رسیدگی به وضعیت معیشت معلمان شده اند.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی  در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به نگرانی های جامعه فرهنگیان و تفاوت حقوقی که بین آنها ایجاد شده است از رئیس جمهور طی نامه ای درخواست شده تا به وضعیت آنها رسیدگی کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: رسیدگی عاجل به وضعیت حقوق فرهنگیان و وضعیت معیشت آنها امری بدیهی است که باید به آن توجه شود؛ با توجه به آنکه فرهنگیان قشر زحمتکش جامعه هستند و تحصن آنها نشان دهنده آن است که نگرانی های زیادی در این خصوص دارند؛ لذا باید رئیس جمهور ورود پیدا کرده و با تشکیل کارگروهی، به این مهم رسیدگی کند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66245

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. تفاوت حقوق مابین معلمان و سایر کارکنان بسیار زیاد بوده و از حق مسکن – کارانه- خواروبار و پاداش پایان سال محروم هستیم و این یعنی تبعیض آشکار!

  2. تفاوت حقوق بین خود فرهنگیان هم زیاد است مثلا تفاوت تطبیق معلوم نیست بر چه معیاریست یا افزایش جدید ساعات موطف با کد ۹۹ شامل ۵۰۰ امتیاز که حدود یکصد هزلر تومان میشود برای عده ی کثیری لحاظ نشده.

  3. متاسفانه نه تنها تفاوت حقوق بین فرهنگیان با سایر کارمندان دولت زیاد است بلکه دربین فرهنگیان هم یک سری تفاوتها ودوگانگی وجود دار به طوری که در حکم یک فرهنگی تفاوت تطبیق ۱۹۷۰۰۰تومان هست ولی تفاوت تطبیق بنده با همان امتیاز که آن همکار بنده دارند ۵۸۰۰۰تومان می باشد به کارگزینی هم مراجع می کنیم آنها هم توان جواب دادن ندارند یا در بند سایر بیشتر همکاران بلای ۱۵۰۰۰۰هزار تومان می گیرن ولی بند وچند نفر دیگه صفر ریال به کارگزینی اعتراض می کنیم جواب درستی نمی دن جوابشان این است که شما قبلا روستا بودید ومحرومیت می گرفتید حالا که در مدارس شهر هستید نه سایر به شما تعلق می گیرد نه محرومیت این چه عدالتییه خدا می دانه

  4. دارو داروه

  5. با سلام لطفا بازنشستگان فرهنگی را هم فراموش نفرمایید
    با تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.