تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد: بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی دولت به تامین اجتماعی

  • کد خبر : 66347
  • 19 فروردین 1394 - 13:31

  عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی دولت به تامین اجتماعی خبر داد. دکتر ایرج عبدی  با بیان اینکه خانواده زندانیان از دفترچه بیمه سلامت برخوردارند، اظهار کرد: بیمه بازنشسنگی در خیلی از اقشار اجرایی نشده و این در حالیست که در این باره قانون وجود دارد اما اجرایی نشده است. […]

39467t

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از بدهی ۶۰ هزار میلیارد تومانی دولت به تامین اجتماعی خبر داد.

دکتر ایرج عبدی  با بیان اینکه خانواده زندانیان از دفترچه بیمه سلامت برخوردارند، اظهار کرد: بیمه بازنشسنگی در خیلی از اقشار اجرایی نشده و این در حالیست که در این باره قانون وجود دارد اما اجرایی نشده است.

وی ادامه داد: یکی از دلایل عدم اجرایی شدن قانون بیمه بازنشستگی، بحث اعتبارات است و در این راستا دولت ۶۰ هزار میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار است.

عبدی بیان کرد: این مشکل در حوزه بیمه بازنشستگی و مستمری کارگران ساختمانی، قالی‎بافان، باربران و کارگران وجود دارد؛ چنانچه دولت برابر اصل ۲۹ قانون اساسی و برنامه ۵ توسعه اعتبارات بازنشسنگی و مستمری‎بگیری را تامین می‎کرد بسیاری از مشکلات مرتفع می‎شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: در برنامه ششم این مهم تاکید می‎شود البته در حوزه بیمه درمانی از لحاظ خدمات مشکلی وجود ندارد./ ایسنا

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66347

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.