تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

استاندار : ۱۰۰ فرصت شغلی با بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ پلدختر ایجاد می‌شود

  • کد خبر : 66370
  • 19 فروردین 1394 - 13:51

  استاندار لرستان گفت: با بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ آمیران کوشکی معمولان پلدختر و تبدیل اراضی دیم منطقه به آبی، تولید محصولات زراعی و باغی افزایش می‌یابد و به صورت مستقیم برای ۱۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود. هوشنگ بازوند در سفر به شهرستان پلدختر ضمن بررسی طرح‏‌های عمرانی و کشاورزی بخش معمولان، از جاده آمیران […]

139303121729047802896173

 

استاندار لرستان گفت: با بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ آمیران کوشکی معمولان پلدختر و تبدیل اراضی دیم منطقه به آبی، تولید محصولات زراعی و باغی افزایش می‌یابد و به صورت مستقیم برای ۱۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.
هوشنگ بازوند در سفر به شهرستان پلدختر ضمن بررسی طرح‏‌های عمرانی و کشاورزی بخش معمولان، از جاده آمیران کوشکی به سمت کوهدشت وجاده بن لار به چهار قلعه بازدید کرد و از نزدیک با روند و مشکلات و موانع ساخت این طرح‌ها آشنا شد.

استاندار لرستان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: کلنگ ساخت ایستگاه پمپاژ آمیران کوشکی معمولان در اوایل اسفند سال گذشته برای آبی کردن ۲۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی منطقه به زمین زده شده است.

وی افزود: این ایستگاه دارای پنج کیلومتر طول خط انتقال، شش الکتروپمپ است که برای آبی کردن ۲۰۰ هکتار برای تولید محصولات زراعی و باغی در نظر گرفته شده است.

استاندار لرستان عنوان کرد: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری، به لرستان و ایستگاه پمپاژ آمیران معمولان پلدختر اختصاص یافته است که بر اساس آن پیش‌بینی می‌شود کار اجرایی این ایستگاه در هفته دولت پایان یابد.

وی تصریح کرد: در صورت بهره‌برداری از این ایستگاه و تبدیل اراضی دیم منطقه به آبی، تولید محصولات زراعی و باغی افزایش می‌یابد و به صورت مستقیم برای ۱۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود./تسنیم

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66370

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. از مسئولین محترم سایت می خواهیم با آقای حاج علی محمد سوری لکی هم مصاحبه ای در مورد انتخابات ۹۴ داشته باشند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.