تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

عملکرد ۲۰ ماهه دولت در لرستان

  • کد خبر : 66389
  • 19 فروردین 1394 - 21:15

    به گزارش میرملاس ، هوشنگ بازوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌‏آباد با اشاره به عملکرد ۲۰ ماهه دولت در استان لرستان اظهار کرد: طی این مدت ما شاهد پیشرفت‏‌های خوبی در استان لرستان بوده‎ایم، به گونه‎ای که فرودگاه خرم‎آباد با پنج پرواز در هفته امروز به بیش از ۳۰ پرواز در خرم‌‏آباد […]

0 (37)

 

 

به گزارش میرملاس ، هوشنگ بازوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌‏آباد با اشاره به عملکرد ۲۰ ماهه دولت در استان لرستان اظهار کرد: طی این مدت ما شاهد پیشرفت‏‌های خوبی در استان لرستان بوده‎ایم، به گونه‎ای که فرودگاه خرم‎آباد با پنج پرواز در هفته امروز به بیش از ۳۰ پرواز در خرم‌‏آباد توسعه یافته است که این امر از زمان تأسیس این فرودگاه یعنی سال ۱۳۲۰ تاکنون یک امر بی‎سابقه بوده است، این در حالی است که زمینه برای انجام پرواز خرم‌‏آباد به عتبات عالیات و راه‌‏اندازی خط پرواز خرم‌‏آباد به نجف، کربلا و کیش نیز فراهم است و در پی انجام این کار هستیم.

وی عنوان کرد: یکی از اقدامات ما در این مدت خرید یک هواپیمای اختصاصی برای خرم‎آباد و درج نام این استان بر روی آن هواپیما است که در هفته دو بار پرواز خرم‌‏آباد به مشهد مقدس با آن صورت می‌گیرد.

بازوند با اشاره به فعال‎سازی پروژه احداث راه‎آهن دورود، بروجرد به خرم‎آباد و اندیمشک خاطرنشان کرد: این پروژه بعد از سه سال تعطیلی با حجم سرمایه‏‌گذاری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان توسط قرارگاه خاتم فعال شده است.

این مسئول یادآور شد: یکی از اقدامات ما در استان لرستان احیا و راه‎اندازی مجتمع کشت و صنعت با گذشت ۱۵ سال تعطیلی بوده است که این اقدام با سرمایه‎گذاری یک سرمایه‏‌گذار عربستانی با بیش از ۲۰۰ میلیون دلار فعال شده است.

استاندار لرستان در پایان متذکر شد: احیای گلخانه ۳۲ هکتاری دیناروند پس از هشت سال تعطیلی یکی از دیگر اقدامات ما در استان لرستان بوده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66389

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. برای کوهدشت هیچی .؟

  2. جناب استاندار سدمعشوره چی شد؟امیدواریم وقتی به بهره برداری میرسد آبی باشدکه پشتش جمع شود!!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.