تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

بازدید نمایندگان الیگودرز و خرم آباد از اداره کل ورزش و جوانان لرستان / توسعه ورزش قهرمانی و همگانی استان لرستان مستلزم عزم و اراده جمعی است

  • کد خبر : 6642
  • 23 تیر 1391 - 22:10

  محمد تقی توکلی نماینده مردم الیگودرز وابراهیم آقا محمدی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در دیدار جداگانه با مدیرکل ورزش و جوانان لرستان مباحث و مسایل مربوط به توسعه ورزش قهرمانی و همگانی استان لرستان را بررسی کردند.  به گزارش میرملاس نیوز؛  نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز دراین […]

 

محمد تقی توکلی نماینده مردم الیگودرز وابراهیم آقا محمدی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در دیدار جداگانه با مدیرکل ورزش و جوانان لرستان مباحث و مسایل مربوط به توسعه ورزش قهرمانی و همگانی استان لرستان را بررسی کردند.

 به گزارش میرملاس نیوز؛  نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز دراین نشست خواستار تسریع در تکمیل و راه‌اندازی استخر الیگودرز قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان شد و گفت: شهر الیگودرز از وجود استخر محروم بوده و با توجه به فصل گرما و اوقات فراغت، می‌طلبد در تکمیل این پروژه مساعدت لازم از سوی اداره کل صورت پذیرد.

 محمدتقی توکلی با اشاره به لزوم احداث زورخانه الیگودرز اظهار داشت: امیدواریم جانمایی این طرح ظرف ماه آینده در مجموعه ورزشی ارسلان گودرزی انجام پذیرد.

 

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن اشاره به بیکاری قهرمانان استان لرستان از جمله پهلوان آرش مردانی، از مدیر کل ورزش و جوانان لرستان خواست که کمبودها و مشکلات نیروی انسانی اداره کل را منعکس کرده تا از طریق وزارتخانه مطبوع و مجلس برای رفع مشکل بیکاری این ورزشکاران اقدام شود.

 ابراهیم آقامحمدی با بیان این که شایسته نیست قهرمانان تحصیلکرده لرستانی بیکار باشند، افزود: متاسفانه برخی از این افتخارآفرینان ناچارند به مشاغلی روی آورند که در شأن و منزلت آن‌ها نیست.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان در دیدار با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، از مجمع نمایندگان استان لرستان خواست برای رفع مشکلات ورزش استان همراه و همیار این اداره کل باشند.

فرهاد نیکو خصال در این دیدار افزود: اجرای طرح جامع ورزش و همچنین نیز برطرف کردن مشکل کمبود اماکن ورزشی استان جز با همراهی و مساعدت نمایندگان مجلس و مسئولان استان ممکن نیست.

 وی افزود:با توجه به حمایت‌های علمی وزارت ورزش و جوانان نمایندگان باید کمک کنند تا بن‌بست‌های موجود در ورزش لرستان بخصوص در حوزه ورزش قهرمانی رفع شوند.

 وی افزود: در حالیکه سال گذشته به استان زنجان حدود ۲۵ میلیارد ریال اعتبار فرهنگی تخصیص یافت سهم لرستان تنها هفت میلیارد ریال بود پرداخت شد.

 نیکوخصال در ادامه گفت: علاوه بر مشکل بودجه و کمبود اماکن ورزشی مناسب در استان، با مشکلات دیگری مثل عوارض سنگین شهرداری که مدت‌هاست پرداخت نشده روبرو هستیم و به همین دلیل شهرداری هفته گذشته قصد پلمپ کردن برخی سالن‌های ورزشی جنوب خرم‌آباد را داشت.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=6642

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.