- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

بازدید نمایندگان الیگودرز و خرم آباد از اداره کل ورزش و جوانان لرستان / توسعه ورزش قهرمانی و همگانی استان لرستان مستلزم عزم و اراده جمعی است

 

[1]

محمد تقی توکلی نماینده مردم الیگودرز وابراهیم آقا محمدی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در دیدار جداگانه با مدیرکل ورزش و جوانان لرستان مباحث و مسایل مربوط به توسعه ورزش قهرمانی و همگانی استان لرستان را بررسی کردند.

 به گزارش میرملاس نیوز؛  نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز دراین نشست خواستار تسریع در تکمیل و راه‌اندازی استخر الیگودرز قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان شد و گفت: شهر الیگودرز از وجود استخر محروم بوده و با توجه به فصل گرما و اوقات فراغت، می‌طلبد در تکمیل این پروژه مساعدت لازم از سوی اداره کل صورت پذیرد.

 محمدتقی توکلی با اشاره به لزوم احداث زورخانه الیگودرز اظهار داشت: امیدواریم جانمایی این طرح ظرف ماه آینده در مجموعه ورزشی ارسلان گودرزی انجام پذیرد.

  [2]

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن اشاره به بیکاری قهرمانان استان لرستان از جمله پهلوان آرش مردانی، از مدیر کل ورزش و جوانان لرستان خواست که کمبودها و مشکلات نیروی انسانی اداره کل را منعکس کرده تا از طریق وزارتخانه مطبوع و مجلس برای رفع مشکل بیکاری این ورزشکاران اقدام شود.

 ابراهیم آقامحمدی با بیان این که شایسته نیست قهرمانان تحصیلکرده لرستانی بیکار باشند، افزود: متاسفانه برخی از این افتخارآفرینان ناچارند به مشاغلی روی آورند که در شأن و منزلت آن‌ها نیست.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان در دیدار با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، از مجمع نمایندگان استان لرستان خواست برای رفع مشکلات ورزش استان همراه و همیار این اداره کل باشند.

فرهاد نیکو خصال در این دیدار افزود: اجرای طرح جامع ورزش و همچنین نیز برطرف کردن مشکل کمبود اماکن ورزشی استان جز با همراهی و مساعدت نمایندگان مجلس و مسئولان استان ممکن نیست.

 وی افزود:با توجه به حمایت‌های علمی وزارت ورزش و جوانان نمایندگان باید کمک کنند تا بن‌بست‌های موجود در ورزش لرستان بخصوص در حوزه ورزش قهرمانی رفع شوند.

 وی افزود: در حالیکه سال گذشته به استان زنجان حدود ۲۵ میلیارد ریال اعتبار فرهنگی تخصیص یافت سهم لرستان تنها هفت میلیارد ریال بود پرداخت شد.

 نیکوخصال در ادامه گفت: علاوه بر مشکل بودجه و کمبود اماکن ورزشی مناسب در استان، با مشکلات دیگری مثل عوارض سنگین شهرداری که مدت‌هاست پرداخت نشده روبرو هستیم و به همین دلیل شهرداری هفته گذشته قصد پلمپ کردن برخی سالن‌های ورزشی جنوب خرم‌آباد را داشت.