تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

استاندار : عملیات اجرایی کارخانه ذوب‌آهن رومشکان به‌زودی آغاز می‌شود

  • کد خبر : 66432
  • 20 فروردین 1394 - 16:30

  به گزارش میرملاس به نقل فارس ؛  هوشنگ بازوند ظهر امروز در سفر خود به شهرستان رومشکان در جلسه شورای اشتغال این شهرستان اظهار داشت: عملیات اجرایی کارخانه ذوب آهن رومشکان با مشارکت بخش خصوصی به‌زودی آغاز می‌شود. وی عنوان داشت: تمام پیش‌بینی‌های لازم برای قطعیت اجرای این پروژه و برخی معافیت‌ها برای سهولت در […]

IMG_23041

 

به گزارش میرملاس به نقل فارس ؛  هوشنگ بازوند ظهر امروز در سفر خود به شهرستان رومشکان در جلسه شورای اشتغال این شهرستان اظهار داشت: عملیات اجرایی کارخانه ذوب آهن رومشکان با مشارکت بخش خصوصی به‌زودی آغاز می‌شود.

وی عنوان داشت: تمام پیش‌بینی‌های لازم برای قطعیت اجرای این پروژه و برخی معافیت‌ها برای سهولت در امر احداث این کارخانه در نظر گرفته شده است.

این مسئول تصریح کرد: نیروگاه ترکیبی رومشکان با مشارکت بخش خصوصی تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار لرستان گفت: ۲۸ طرح کشاورزی در رومشکان با اعتباری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد ریال و راه‌اندازی ناحیه صنعتی رومشکان در جلسه امروز به تصویب رسید.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66432

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵
  1. مدیر محترم سایت میرملاس باسلام لطفا پیگیری فرمایید چرا قریب به مدت ۳ماه اداره کل پست استان لرستان بدون مدیرکل می باشد لطفا از آقای استاندار ومدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران سوال شود.علت این همه بی توجهی به لرستان چیست ؟

  2. آقای بازوند باتوجه به وجود اقوامش در رومشگان واینکه نماینده شهر ما هم از اون دیاره بیشتر تلاششون برا رومشگانه واقعا………………………..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. از نماینده رومشگان تشکر میکنیم از اینکه به فکر همشهریاشه یه فکری به حال کوهدشت هم بکن بالاخره راه دوری نمیره

  4. سلام ذوب اهن بامشارکت بخش خصوصی .اگر اجرایی شود و بزرگ باشد که نیروی زیادی جذب کند ما هم تشکر می کنیم .

  5. با امید اجرای هرچه سریعتر این پروژه -ای کاش پروژه ای اجرا بشه همش هم توی روم اشکن باشه .حداقل توی این دنیا افتتاح یک پروژه را ببینیم

  6. انشالله همه با هم جهت توسعه لرستان کمک کنیم

  7. سلام آقای استاندار لطفا به نماینده رومشگان اطلاع دهید که احداث پست ۶۳ کیلو واتی برق اعتبار میلیاردی میخوادو وعده سرخرمن ندهند.

  8. در ضمن جناب آقای مهندس بازوند استاندار محترم به ایشان متذکر شوید فکری هم به حال پست ۶۳ کیلو وات کوهدشت واقع در نزدیک روستای دالاب داشته باشن که همچنان بدون پیشرفت است و……

  9. ممنون جناب آقای آزادبخت

  10. سلام برجناب احمدی
    پست برق ۶۳/۲۰ کیلوولت روم اشکان از نوع مدولار است و سریع راه اندزی خواهد شد .تا جای که بنده اطلاع دارم تجهیزات این پست در منطقه رنگرزان بخش زاغه(مربوط به شرکت نفت و مازاد است) بوده که جمع آوری شده و بزودی به پست روم اشکان منتقل می شود اتفاقا این از آن وعده های است که سر خرمن افتتاح خواهد شد.

  11. جناب استاندار عاموزای گلمون ,ازتون کمال تشکر داریم.ایشون سال پیش در جمع مردم بازوند قول دادن روستاهای بازوند رو با توجه به جمعیت بالا(ده تا سیزده هزار)و موقعیت جغرافیایی مناسب)عبور جاده ترانزیتی غرب به جنوب کشور،تنها از این نقطه رومشکان( و امکانات شهرستانی)پمپ بنزین وCNG وکارخانه و……)تبدیل به بخش کنند.ایشون دیشب از طریق صداسیما اعلام کردن مجوز این کار رو گرفتن و به فرماندار دستور دادن زیر ساختها و ساختمان شهرداری در دوراهی رو آماده کنن تا این بخش نامه اجرایی شه سریعتر.بر این اساس از روستای پاسگاه(مرز رومشکان-پلدختر) تا روستای گیژان میشه بخش سوم رومشکان به مرکزیت دوراهی بازوند…….ما مردم بازوند قدردان این هدیه از جانب استاندار عزیزمون هستیم.به امید موفقیت و سربلندی استاندار لرستان….

  12. باسلام جناب احمدی زمین پست ۶۳کیلووات خریداری شده ودرحال اماده سازی میباشد !!جهت استحضار

  13. آقایان ۱۱۰ وسوری ضمن احترام ما که حسود رومشگان نیستیم اما اینچنین برق آسا شاید هم فکری به حال زمین پست ۶۳ دالاب کوهدشت هم بشود .چون نماینده کوهدشت رومشگان یعنی تلاش برای تمام موکلین.

  14. ای خدا از بس انتظار بخش شدن بازوند را کشیدیم مردیم ….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.