تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

ملکشاهی : محورهای مواصلاتی رومشکان اصلاح شوند/ ضرورت تامین آب کشاورزی

  • کد خبر : 66437
  • 20 فروردین 1394 - 16:40

  نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اصلاح محورهای مواصلاتی شهرستان رومشکان تاکید کرد. الهیار ملکشاهی ظهر پنج شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رومشکان با اشاره به وضعیت راههای شهرستان رومشکان اظهار داشت: در این راستا باید برنامه ریزی لازم طی سال ۹۴ برای اجرای پروژه های راهسازی […]

8888

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اصلاح محورهای مواصلاتی شهرستان رومشکان تاکید کرد.

الهیار ملکشاهی ظهر پنج شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رومشکان با اشاره به وضعیت راههای شهرستان رومشکان اظهار داشت: در این راستا باید برنامه ریزی لازم طی سال ۹۴ برای اجرای پروژه های راهسازی و همچنین اصلاح برخی محورهای مواصلاتی این شهرستان صورت گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت تسهیل در اجرای چهارخطه کردن محور مواصلاتی دو راهی بازوند به سمت سوری و رومشکان عنوان کرد: همچنین باید تسهیل در اصلاح جاده بابازید – رومشکان نیز طی امسال صورت گیرد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت گازرسانی به روستاهای شهرستان رومشکان تاکید کرد و گفت: همچنین احداث جاده های محلی برای روستاهای این شهرستان نیز ضروری است.

ملکشاهی با اشاره به وضعیت آب آشامیدنی روستاهای شهرستان رومشکان بیان داشت: امیدواریم رفع مشکلات کمبود آب در شهرستان رومشکان از سوی متولیان امر در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت تامین آب کشاورزی روستاهای رومشکان تاکید کرد و گفت: به طور حتم اگر ۵۰ درصد از مشکلات موجود در بخش تامین آب کشاورزی روستاهای رومشکان برطرف شود شاهد رونق اشتغال و معیشت این شهرستان خواهیم بود.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی همچنین به مشکلات بخش بهداشت و درمان رومشکان اشاره کرد و گفت: عدم وجود بیمارستان در این شهرستان یکی از مشکلات عمده آن محسوب می شود چرا که شهرستانی با جمعیت ۵۰ هزار نفر نیازمند احداث یک بیمارستان است.

ملکشاهی همچنین بر ضرورت ایجاد پست ۶۳ کیلو واتی برق شهرستان رومشکان از سوی شرکت توزیع برق استان شد و گفت: در این راستا این شرکت تا قبل از آغاز فصل گرما اقدام به ایجاد این پست برق در شهرستان رومشکان کند.

وی همچنین با اشاره به ظرفیتهای گردشگری شهرستان رومشکان بیان داشت: در این راستا می طلبد که مسئولان میراث فرهنگی توجه ویژه ای به این شهرستان به خصوص ساماندهی تپه “چغابل” برای رونق بخش گردشگری داشته باشند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار تبدیل شدن شهرستان رومشکان از دو بخش به سه بخش شد که استاندار لرستان قول پیگیری این موضوع را در وزارت کشور داد

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66437
  • ارسال توسط :
  • 223 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ملکشاهی : محورهای مواصلاتی رومشکان اصلاح شوند/ ضرورت تامین آب کشاورزی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.