تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

آغاز پخش مستند ” با سیمره” از شبکه سه سیما

  • کد خبر : 66476
  • 22 فروردین 1394 - 16:20

    شبکه سه سیما پخش مستند۲۶ قسمتی ” با سیمره ” را از امروز آغاز کرد. بهمن ابراهیمی تهیه کننده و کارگردان مستند ۲۶ قسمتی “با سیمره ” در گفت و گو با خبرنگار “میرملاس” با اعلام این خبر گفت: این مستند از امروز شنبه ۲۲فروردین در کنداکتور پخش شبکه سه سیما قرار گرفته […]

4427

 

 

شبکه سه سیما پخش مستند۲۶ قسمتی ” با سیمره ” را از امروز آغاز کرد.

بهمن ابراهیمی تهیه کننده و کارگردان مستند ۲۶ قسمتی “با سیمره ” در گفت و گو با خبرنگار “میرملاس” با اعلام این خبر گفت: این مستند از امروز شنبه ۲۲فروردین در کنداکتور پخش شبکه سه سیما قرار گرفته است.

وی افزود : مستند “با سیمره” هر روز از شنبه تا چهارشنبه راس ساعت ۱۰:۵۰از شبکه سه سیما به روی انتن می رود و امروز در پخش قسمت اول این مستند کلیاتی درباره رشته کوه های زاگرس و گرین به نمایش در می آید.

وی با ذکر این نکته که این مستند بزودی از شبکه های شما و افلاک نیز پخش خواهد شد؛ افزود :در قسمت های آتی بینندگان را ابتدا به تماشای سرشاخه های رودخانه سیمره در استان همدان دعوت میکنیم و سپس با ثبت جلوه هایی کمیاب از گرین و گاماسیاب به سوی هرسین، زرامین و کنگاور رفته و در ادامه نیز با قسمت هایی درباره ی بیستون ،کرمانشاه ،روانسر،کوهدشت، شیرز ، دره شهر، پلدختر،شوش،خرم آباد ، الشتر،نورآباد،سوسنگرد… سعی نموده ایم که طبیعت غرب ایران را به بینندگان سراسر ایران بیشتر معرفی کنیم.

ابراهیمی درباره ساخت مستند با سیمره افزود: این مستند در مدت ۲۷ ماه به سفارش شبکه جهانی جام جم برای بینندگان داخل و خارج از کشورساخته شده است.

 

این مستندساز کوهدشتی افزود: با سیمره به زندگی و نحوه معیشت مردمان حاشیه رودخانه سیمره در ۵ استان غرب کشور می پردازد و تاکیدعوامل این مستند بیشتربر ثبت جلوه های زیبای طبیعی و نیز نمایش قابلیت های ژئوتوریسم مناطق مختلف غرب کشور همچون ژئو پارک شیرز بوده است.

تهیه کننده برنامه های سیاه مشق و عندلیبان در رابطه با این برنامه ها نیز به خبرنگار “میرملاس” گفت: برنامه های ادبی “سیاه مشق” و “عندلیبان” که به شعر خوانی شاعران جوان کشور و نیز اشعار حافظ اختصاص دارد در حال حاضر از شبکه جام جم در حال پخش هستند.
وی درباره ساعت پخش این دو برنامه گفت:این برنامه ها در قالب آیتم های کوتاه میان برنامه در طی روز از شبکه جام جم پخش می شوند. ابراهیمی در پایان اظهار داشت :بربنده واجب است از همکاری همه مسوولین شبکه جام جم و عوامل تهیه و تولید به شرح ذیل تشکر کنم و زحمات ایشان را ارج بنهم :
جناب دکتر طلوعی مدیر محترم شبکه ، آقای زراعتگر معاون اداری مالی، آقای عطا حسن پور ،عبدالرسول بهمانی، بهروز ابراهیمی ،سمیه آزادبخت ، سعید قاسمی ، علی محمد کاظمی ،محمد حسین آزادبخت ، علی رضا آزادبخت : پژوهش ،
سیف الله غضنفری : راوی،
 بهمن شکریان و شهرام صابونی :گویندگان متن،
مجتبی ابراهیمی :برنامه ریزی تولید،
 سهیل امرایی : دستیار تولید ،
انوشیروان فاضل پور: صدا بردار،
سهیل نظری و داریوش ابراهیمی :تدوین ،
داوود رضایی :موسیقی،
وسپاس ویژه از اطلاع رسانی پایگاه خبری تحلیلی میرملاس همه ی سرورانی که بنده را در تولید اثر یاری نموده اند.

 

 

427

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66476

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. دست مریزاد . قسمت اول بسیار زیبا بود .

  2. از زحمات دوستان عزیزی که برای این مستند زیبا تلاش زیادی متحمل شدند تشکر و قدردانی میکنم . اما باید به این نکته اشاره کرد که موسیقی متن و پایانی ارتباط چندانی با فیلم نداشت و …

  3. سلام و خستە نباشید خدمت بزرگ افتخار زاگرس’ مخصوصا قوم راستین لک .اقای ابراهیمی .
    در ابتدا از اینکە با شما همشهری هستم برای همیشە افتخار می کنم .
    از اینکە با این مستند فاخر توانستە اید قسمتی از ناگفتە های لکستان زیبا را بە ایرانیان دیگر بشناسانید از شما سپاسگذارم.و دستان هنرمند شما را می بوسم.بە امید پخش جهانی این مستند زیبا.
    بەرزێ ئاسمان بەرزێ بەختت بوۆ

  4. با سلام مجدد خدمت استاد ابراهیمی
    در ارتباط با وجه تسمیە سیمره .
    سی همان عدد سی است و مره یا مرو همان مرد در زبان لکی و اوستایی است.با توجه به سوابق شهرنشینی ۲۴هزار سالە در درە سیمره می توان سیمره را همان مکان تکامل انسان دانست. همان گونه کە سیمرغ برای تکامل بە قاف سفر کردند.و نیز تشابە اسمی سیمرە با رودخانە سامورە در داغستان شوروی کە سکونت گاه قوم لک در داغستان است.نیرز نباید از قلم بیافتد .

  5. متاسفانه دراین ساعت سر کار هستم..بازپخش نداره؟به استاد عزیزم آقای غضنفری تبریک وخسته نباشید میگم

  6. سلام اقای علیزاده.
    صبح روز بعد بازپخش می شود
    حدودا ساعت ۱۰صبح

  7. هر شب ساعت ۱۱

  8. ممنون آقای گراوند…اگر بیژن برادر آقا اسماعیل هستید از تهران ارادت دارم

  9. به دور از احساسات ناسیونالیستی ویا شووینیستی ،دوربین بهمن دوربین نیست دیگر بین است ونیک بین .
    روایتیست به زلالی سیمره از دریچه ی تصویر.

  10. سلام بسیا برنامه عالی بود با تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.