تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

مهاجری نژاد رفت / امانی سرپرست میراث فرهنگی لرستان شد

  • کد خبر : 66492
  • 22 فروردین 1394 - 16:11

   در حکمی از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سرپرست میراث فرهنگی لرستان منصوب شد. به گزارش میرملاس به نقل مهر، با تغییر عبدالرضا مهاجری نژاد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، محمدرضا امانی به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شد. محمدرضا امانی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، […]

entesab

 

 در حکمی از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سرپرست میراث فرهنگی لرستان منصوب شد.

به گزارش میرملاس به نقل مهر، با تغییر عبدالرضا مهاجری نژاد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، محمدرضا امانی به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شد.

محمدرضا امانی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت: حکم بنده از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی صادر و ابلاغ شده است.

وی که برای دریافت حکم خود در سازمان میراث فرهنگی حضور داشت، یادآور شد: به زودی مراسم اصلی معارفه با حضور مسئولان امر در استان برگزار می شود.

امانی تصریح کرد: هنوز زمان برگزاری مراسم معارفه مشخص نیست که در صورت تایید نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

بنابراین گزارش پیش از این از تاریخ خردادماه سال ۹۳ تاکنون عبدالرضا مهاجری نژاد مسئولیت مدیر کلی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان را بر عهده داشت که با گذشت کمتر از یکسال جای خود را به محمد رضا امانی داد.

محمدرضا امانی قبل از مهاجری نژاد نیز مسئولیت سرپرستی میراث فرهنگی استان را بر عهده داشته و قبل از وی نیز قاسم قربانی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان بوده است.

امانی از نیروهای بومی و باسابقه اداره کل میراث فرهنگی لرستان است که در طول یکسال گذشته به عنوان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایفای مسئولیت می کرده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66492

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 21در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۱
  1. بازهم امانی ؟؟!!!

    • همگی دیدیم که بعد از چند ماه مهاجری نژاد نامه عذرخواهی به دکتر عبدی نوشت و از ایشان عذر خواهی رسمی کرد و کلی تمجید از ایشان کرد… ولی برای کسایی که اینهمه تهمت به عبدی زدن متاسفم

  2. با سلام و احترام . ایا انتقاد از یک نماینده و دعوت به مناظره باید تغییرات را در پی داشته باشد ان هم در دولت تدبیر و امید که ما با افتخار به این دولت رای دادیم

  3. امیدوارم با تلاش مسولان پل صفوی خرم آبادکه جنب قلعه فلک الافلاک است مرمت وبازسازی شود وپل دیگری برای عبورومرور خودروها احداث شود

  4. حیف شد یک مدیر توانا رفت

  5. باسلام.خبر بسیار خوبی بود.چون این شخص لیاقت این مدیریت رو نداشت.

  6. سردار بگرد و تخریب کن …
    بعضی از نمایندگان لیاقت مدیری بالیاقت همچون مهاجری نژاد را نداشت

  7. امانی ؟!!! 🙁 اگر امیدی بوود ک لرستان پیشرفت کند از بین رفت…

  8. متاسفم برای این استان …متاسفم برای دولت تدبیر وامید.تاسفففففففف.من نمیدونم چرایشون روسرپرست میذارن ایشون به جوانگرایی اعتقادندارن …

  9. واقعا حیف شد.

  10. یاد ضرب المثل ” زبان سرخ سر سبز بر باد می دهد ” افتادم ، نگید نه که باور نمی کنم عزل وی ربطی به انتقاد ش -البته تند- از آقای عبدی نداشته ، فقط در عجبم این اجماع نمایندگان چرا برای عمران آبادی استان شکل نمی گیره و قوی عمل نمی کنه!!!!

  11. متاسفم!!!! برای نمایندگان!!! مدیریت استان!!! و همه کسانی که در این تغییر مدیریت و تیشه به ریشه زدنها، واقعاً جای تاسف داره . متاسفانه لرستان مهد خودبینی و خودخواهی بعضی بی نخبه ها شده!!!!

  12. حقش بود خیلی از اصول اخلاقی را رعایت نمی کرد .

  13. سلام حیف شد این مدیر بالیاقت وکاردان رفت لرستان فدای نمایندگان شده است

  14. دورود خدابر شما جناب آقای مهاجرانی نژاد

  15. صدحیف که ان برفت و صدحیف که این امد.واقعا لرستان یک مدیر شجاع نترس صادق پاک متخصص در حوزه کاری خویش با تعهد مسولیت پذیر را از دست داد.جای تاسف داره برای نمایندگان خصوصا اقای عبدی که سه ماه تمام دنبال این بود که مهاجری رو عوض کنه.لرستان چرا پیشرفت نمیکنه.اگه یک مدیری هم میخواد کار کنه و دغدغه کار داره متاسفانه نمیذارن.

  16. عبدی بشو به مدیر کل لرستان و خلاص

  17. درود بر شما آقای مهاجری نژاد . مطمن باشید جایگاه شما بالاتر از این سمت است. امیدوارم هر کجا هستید موفق و موید باشید.

  18. واقعا برای نماینده متاسفم . حق لرستان پیشرفت هست ولی مثل اینکه بعضی ها نمی خواهند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.