- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کورانی فر در جمع لرستانی های مقیم تهران : اعتبارات عمرانی لرستان در سال ۹۳، چهار برابر سالهای قبل بوده است

_MG_1891

 

کورانی فر:در طی ۲۰ ماهه اخیر شاهد شتاب در روند سرمایه گذاری و حضور خیل عظیمی از سرمایه گذاران برای مشارکت در امر توسعه لرستان بوده ایم و این میزان علاقمندی برای سرمایه گذاری در لرستان تاکنون بی نظیر بوده است .

به گزارش میرملاس ، صید علی کورانی فر  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی که در جمع لرستانی های مقیم تهران حضور یافته بود با اشاره به عدم توسعه یافتگی لرستان نسبت به استانهای همجوار ،گفت: وضعیت کنونی شاخص های توسعه در لرستان حاکی از این است که در سنوات گذشته از فرصت ها و ظرفیت های فراهم آمده توسط  نظام همانند سایر استانهای همجوار استفاده نکرده ایم .

کورانی فر روند احداث  سد کمال صالح و مقایسه آن با سد مروک را بهترین گواه عدم بهره برداری متوازن از فرصت ها نسبت به استانهای دیگر دانست و گفت:سد مروک سه سال قبل از سد کمال صالح در استان مرکزی آغاز به کار کرد و با پیگیری و تکمیل در دوره مدیریت مهندس بازوند ،سه سال بعد از سد کمال صالح  به بهره برداری رسید و این نشان دهنده حداقل ۶ سال تاخیر استان در روند فعالیت های عمرانی نسبت به استانهای همجوار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار با اشاره به ظرفیت بی نظیر قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای فعالیت های اقتصادی و عمرانی استان گفت:از زمان حضور مدیریت ارشد استان،حضور این قرارگاه در استان احیاء شده و در اغلب پروژه ها ازجمله راه آهن،آزاد راه و… با روندی پرشتاب  نقشی اساسی در آبادانی استان یافته است.

کورانی فر به مقایسه اعتبارات عمرانی استان نسبت به سنوات اخیر پرداخت و گفت:اعتبارات عمرانی در سال ۹۳،تقریبا ۴ برابر سالهای قبل از آن بوده است.

 وی با اشاره به تلاشهای استاندار جهت جذب سرمایه گذار و رونق اقتصادی استان گفت: در طی ۲۰ ماهه اخیر شاهد شتاب در روند سرمایه گذاری و حضور خیل عظیمی از سرمایه گذاران برای مشارکت در امر توسعه لرستان بوده ایم و این میزان علاقمندی برای سرمایه گذاری در لرستان تاکنون بی نظیر بوده است .

کورانی فر مشارکت و سرمایه گذاری عبدالله الحی در احیاء مجدد کشت و صنعت لرستان و همچنین مشارکت گسترده بنیاد برکت در بخش های مختلف اقتصادی استان را از جمله  نتایج رای زنی های استاندار ذکر نمود و در خصوص حضور گسترده مدیران ملی در استان گفت:در سال گذشته شاهد حضور بیش از ۷۰ مدیر ارشد ملی اعم از معاونین رییس جمهور،وزرا و… بودیم که این میزان توجه مدیران ارشد کشوری به استان بی سابقه بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدلی و همزبانی مدیریت ارشد استان و مردم را در راستای دستور مقام معظم رهبری بسیار ویژه دانست و گفت:مهندس بازوند با اعتقاد به مبانی اعتدال و دوری از مباحث شعاری،گام های بلندی را برای احیاء ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه استان و حرکت به سمت همگرایی برای توسعه لرستان برداشته است.