تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

شاهرخی:اولویت اصلی استاندار برای حل مشکل بیکاری،توسعه سرمایه گذاری در استان است

  • کد خبر : 66534
  • 23 فروردین 1394 - 10:31

  معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت :کارنامه تلاش ۲۰ ماهه دولت تدبیر و امید در طول دوره های مدیریتی بی نظیر است. به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا سید سعید شاهرخی در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات این استان با اشاره به برنامه ریزی و تلاش مضاعف دولت برای ارتقاء همه […]

MG_0063

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت :کارنامه تلاش ۲۰ ماهه دولت تدبیر و امید در طول دوره های مدیریتی بی نظیر است.

به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا سید سعید شاهرخی در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات این استان با اشاره به برنامه ریزی و تلاش مضاعف دولت برای ارتقاء همه جانبه برخی مناطق کمتر توسعه یافته افزود: در ۲۰ ماه همت و تلاش دولت تدبیر و امید،لرستان به کارگاه بزرگی از طرح و پروژه های مختلف برای رسیدن به رشد و توسعه تبدیل شده و این کارنامه در طول دوره های مدیریتی بی نظیر است.

وی با برشمردن برخی اقدامات مدیریت ارشد استان در این مدت برای فراهم نمودن زیرساخت های لازم برای آبادانی استان،گفت:توسعه فرودگاه و برقراری پروازهای منظم و خریداری هواپیمای اختصاصی،آغاز عملیات اجرایی راه آهن دورود-بروجرد-خرم آباد-اندیمشک و همچنین آزاد راه خرم آباد اراک گامهای موثری هستند که به عنوان ایجاد زیرساخت های ارتباطی کمک شایانی به رونق اقتصادی در استان می کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به ظرفیت های اقتصادی استان که در طی سالهای اخیر راکد شده و عملا تعطیل شده بودند،گفت:راه اندازی و احیائ کشت و صنعت لرستان پس از ۱۵ سال تعطیلی و تکمیل و افتتاح دو سد بزرگ ایوشان و مروک و دهها دستاورد دیگر،حاصل تلاش و همت مدیریت ارشد استان است.

شاهرخی با بیان اینکه برای رسیدن به شرایط مناسب اقتصادی باید به جذب سرمایه گذاران اهتمام جدی داشت،گفت:اولویت اصلی استاندار برای حل مشکل بیکاری،توسعه سرمایه گذاری در استان است و در این راستا اقدامات موثر و قابل توجهی تاکنون انجام گرفته است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66534

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.