تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

آیین تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت مخابرات استان لرستان برگزار شد

  • کد خبر : 66591
  • 23 فروردین 1394 - 19:49

    باحضور معاون استاندار، معاون تجاری شرکت مخابرات ایران و مدیر کل دفتر حراست مرکزی مخابرات ایران ، مدیر عامل جدید مخابرات لرستان معرفی شد. به گزارش میرملاس  ؛ مهندس کارگزار  در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل مخابرات لرستان تلاش های صورت گرفته در مخابرات لرستان  را رضایت بخش دانست. مهندس کارگزار ، معاون تجاری  شرکت […]

 

معارفه 12

 

باحضور معاون استاندار، معاون تجاری شرکت مخابرات ایران و مدیر کل دفتر حراست مرکزی مخابرات ایران ، مدیر عامل جدید مخابرات لرستان معرفی شد.

به گزارش میرملاس  ؛ مهندس کارگزار  در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل مخابرات لرستان تلاش های صورت گرفته در مخابرات لرستان  را رضایت بخش دانست.

مهندس کارگزار ، معاون تجاری  شرکت مخابرات  ایران در این مراسم ضمن تشکر از زحمات مهندس قبادیان افزود  : شرکت مخابرات ایران خدمات گسترده ای را از روستاهای دور افتاده تا کلان شهرها و شرکت های بزرگ با سرعت بیشتر و زمان و  هزینه کمتری به همه آحاد مردم ارایه داده است .

وی همچنین در این خصوص خاطرنشان کرد : انواع خدمات جدید مخابرات مانند سرویس های نوین ارتباطی شامل اینترنت، اینترنت پرسرعت و ارتباطات سیار و روند خدمات روزآمد ارزش افزوده آن ، خدمت مستقیم به مردم در تمام امور از جمله تسریع در امور بانکی ، تحول آموزشی کشور و بهینه سازی بخش درمانی و پزشکی جامعه می‌باشد .

مهندس کارگزار در ادامه به پروژه توسعه ” WiFi” و نیز اینترنت پرسرعت ۱۰ و ۲۰ مگابایت در سطح کشور اشاره کرده و جدیت تداوم گسترش آن را در سطح شهری و روستایی تاکید کرد .

وی افزود از ابتدای آغاز دولت تدبیر و امید بیش از ۴۰۰۰ هزار روستا ، در کمتر از شش ماه در کشور دارای اینترنت پر سرعت شدند و هم اکنون هشت هزار روستا در کشور دارای اینترنت پر سرعت می باشند و همچنین امسال به  ۲۵۰۰۰ هزار روستا  اینترنت پر سرعت  واگذار می گردد .

ایشان در ادامه با اشاره به راه اندازی اینترنت وای فای  شهری   گفت : طرحی در شش ماه گذشته با عنوان وای فای شهری آغاز گردیده و در مشهد خیابانهای منتهی به حرم مطهر امام رضا (ع) به عنوان پایلوت در نوروز امسال راه اندازی شده است.

وی گفت : ict موتور توسعه کشور است و در سال جاری وای فای شهری در کل کشور راه اندازی می گردد و مشترکان می توانند به وسیله تلفن همراه خود در هر کجا که بخواهند با user  و پسورد adsl خانگی خود به شبکه اینترنت متصل شوند .

وی همچنین ازفعالیت وعملکرد مهندس قبادیان، مدیر عامل  سابق شرکت سهامی مخابرات استان قدردانی نمود وابرازداشت : امید است  شرکت سهامی مخابرات لرستان با مدیریت جدید گام های اساسی  درزمینه رشد وارتقاء بخش فناوری مورد نیاز استان برای توسعه روز افزون  بردارد.

کارگزار همچنین ضمن تبریک  سمت  جدید هومان محمودی ، مدیرعامل شرکت سهامی مخابرات استان  برای ایشان آرزوی موفقیت روزافزون در راستای عمران  بیشتر استان  نمود.

در ادامه آقای سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و تقدیر از زحمات مهندس قبادیان یادآور شد : استان لرستان ، استانی با پیشینه قدیمی و مردمی سخت کوش که در پیروزی انقلاب و نظام نقش مهمی را داشته اند اما در سنوات گذشته استان در زمینه اشتغال رتبه قابل قبولی را نداشته است .

ایشان افزود : اولویت اول ما در مجموعه استانداری لرستان رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری و جذب سرمایه گذار در استان می باشد .

شاهرخی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت:در ۲۰ ماه همت و تلاش دولت تدبیر و امید،لرستان به کارگاه بزرگی از طرح و پروژه های مختلف برای رسیدن به رشد و توسعه تبدیل شده و این کارنامه در طول دوره های مدیریتی بی نظیر است.

شاهرخی ضمن برشمردن برخی اقدامات مدیریت ارشد استان در این مدت برای فراهم نمودن زیرساخت های لازم برای آبادانی استان،گفت:توسعه فرودگاه و برقراری پروازهای منظم و خریداری هواپیمای اختصاصی،آغاز عملیات اجرایی راه آهن دورود-بروجرد-خرم آباد-اندیمشک و همچنین آزاد راه خرم آباد اراک گامهای موثری هستند که به عنوان ایجاد زیرساخت های ارتباطی کمک شایانی به رونق اقتصادی در استان میکنند.

وی در پایان گفت : مخابرات نقش مهمی در بحث زیرساختهای استان در جهت جذب سرمایه گذار را دارد  و با اشاره به پیش رو داشتن انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری  همانند گذشته استان نیازمند و مستعد کار و توسعه بیشتر می باشد .

مدیرعامل سابق شرکت مخابرات لرستان نیز در مراسم یادشده با اشاره به پیشرفت های این مجموعه در سالیان اخیر اظهار داشت: به همت تلاشگران عرصه ارتباطات در لرستان در یک برنامه چهار ساله توانستیم سهم درآمد دیتا را ار سه درصد به سی درصد برسانیم و همچین در زمینه خدمات تلفن همراه رتبه دوم کشوری را کسب نماییم .

ایشان در پایان از زحمات کلیه همکاران در سطح استان به خاطر همدلی و همکاری در این مدت تقدیر و تشکر نمود و همچنین برای مهندس محمودی  آرزوی موفقیت  روزافزون در راستای عمران  بیشتر استان را   نمود.

مدیرعامل جدید شرکت مخابرات لرستان هم در این آیین نیز عملکرد شرکت مخابرات لرستان و کسب رتبه تلفن همراه در استان را نشانه توانمندی استان لرستان  در مباحث مخابراتی و ارتباطاتی دانست.

هومان محمودی  یادآور شد: هرچه در مخابرات سرمایه گذاری شود باعث پیشرفت آسایش و اطمینان و کاهش هزینه های مردم خواهد بود .

وی افزود : نیروی انسانی در شرکت مهم ترین سرمایه شرکت می باشد و ان شا الله با اتحاد و همدلی بین همکاران باعث رشد و توسعه مخابرات در استان و کشور شویم .

در پایان این مراسم از زحمات و خدمات مسیب قبادیان  که از سال ۸۹ تاکنون مدیریت شرکت مخابرات لرستان را برعهده داشت تقدیر شد و هومان محمودی  به عنوان مدیر عامل جدید شرکت مخابرات لرستان معرفی گردید.

مهندس محمودی پیش از این مدیر عامل شرکت‌های مخابرات استان‌های کهکیلویه و بویر احمد(۱۳۸۵ تا ۱۳۸۷)‌، مرکزی (۱۳۸۷تا۱۳۹۱)فارس (۱۳۹۱  تا بهمن ۱۳۹۳) بوده است. وی لرتبار و متولد ۱۳۴۸ در مهرسنجان ممسنی است که سال ۱۳۷۴ مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه صنعتی شیراز در رشته برق- الکترونیک گرفته و بلافاصله در ۲۳ بهمن همان سال به استخدام شرکت مخابرات درآمد.

وی شهریور ۱۳۸۸ نیز از دانشگاه مجازی شیراز مدرک کارشناسی ارشد رشته مهندسی فناوری اطلاعات IT دریافت کرده است.

 

 

معارفه 4
معارفه 5
معارفه 8
معارفه 2
معارفه

 

معارفه 12
معارفه 11

عکس : امیر  علی پناهی

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66591

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. جناب مهندس قبادیان عزیز از خداوند منان توفیق، بهروزی و سربلندی مسئلت می نمایم.

  2. ضمن آرزوی سلامتی برای آقای مهندس قبادیان که شایستگی و لیاقتشان بر هیچ کسی پوشیده نیست برای مدیر جدید هم از درگاه احدیت توفیق خدمتگزاری خواستاریم.

  3. با سلام و خداقوت به برادر عزیزمان جناب مهندس قبادیان
    از خداوند منان توفیق روزافزونشان را مسألت می نمایم .

  4. سلام اززحمات برادرقبادیان در این مدت وخدمات ارزنده ایشان برای استان لرستان تقدیر وتشکر می کنیم . ایشان از مدیران خوب وارزشی بوده و هستند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.