تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

رئیس ستاد انتخابات کشور منصوب شد

  • کد خبر : 66604
  • 23 فروردین 1394 - 22:15

  طی حکمی از سوی رحمانی فضلی، مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور بعنوان رییس ستاد انتخابات در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب شد.   به گزارش میرملاس ؛ طی حکمی از سوی رحمانی فضلی، مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور بعنوان رییس ستاد انتخابات در امر […]

IMAGE635171908994336867

 

طی حکمی از سوی رحمانی فضلی، مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور بعنوان رییس ستاد انتخابات در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب شد.
 
به گزارش میرملاس ؛ طی حکمی از سوی رحمانی فضلی، مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور بعنوان رییس ستاد انتخابات در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب شد.

در حکم وزیر کشور آمده است: 

با عنایت به عزم و اراده و تاکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری هرچه باشکوه تر و قانونمدار انتخابات و به استناد ماده ۲۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۹ قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان رییس ستاد انتخابات کشور در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب می نمایم.

وزیر کشور در ادامه فراهم سازی همه تمهیدات لازم و ضروری برای برگزاری انتخاباتی در شان و تراز ملت بزرگ و رشید ایران،انتخاباتی که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس برابر مر قانون و در فضایی امن و توام با نشاط و آرامش را وظیفه خطیر رییس ستاد انتخابات دانست و ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی و استفاده از همه ظرفیت ها ، امکانات و تلاش و کوشش بتوان به این امر مهم دست پیدا کرد.

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66604

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام با آرزوی توفیق برأی آقای مقیمی
    أنشالله شاهد انتخابات های پاک تَر أز گذاشته باشیم

  2. اسم وزیر کشور و مقیمی رو ترکیب کردی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.