- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

استاندار قم: مسیر خدمت به مردم نباید برای لحظه ای مسدود شود

[1]

 

استاندار قم با تاکید بر لزوم تلاش مدیران دستگاه ها، برای بهره مندی از فرصت خدمتگزاری به مردم گفت: مسیر خدمت به مردم نباید برای لحظه ای هم مسدود بشود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم رضا پیریایی در نشست با مدیران استانداری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان طی سخنانی برگزاری این گونه نشست ها را مهم و ضروری خواند و اظهار کرد: برگزاری این جلسات به هماهنگی های بهتر و پیشرفت و سرعت در کار گروهی کمک می کند.

وی با بیان این که قانون، مجموعه وظایفی را برای مدیران دستگاه ها تعیین کرده است، قانون گرایی را محور فعالیت ها و برنامه ها برشمرد و تصریح کرد: مدیران با ضابطه مندی، دخالت ندادن سلایق شخصی و تغییر در شیوه ها، به دنبال عملیاتی کردن وظایف و ماموریت های محوله باشند.

استاندار قم تغییر مدیریت در بدنه اجرایی استان را فضای جدید خدمت عنوان و خاطر نشان کرد: دستگاه ها از این فرصت برای خدمتگزاری بیشتر و تلاش در جهت سرعت دادن به روند پرشتاب توسعه و عمران قم استفاده کنند.

پیریایی با تاکید بر لزوم توجه به فعال سازی جلسات کارگروه ها و شوراهای مصوب استانی گفت: جلسات این کارگروه ها و شوراها به ویژه شورای برنامه ریزی و توسعه استان باید به صورت منظم و مستمر تشکیل شده و مصوبات آن ها به جد از سوی اعضا پیگیری شوند.

وی اشتغال پایدار و مسکن را از برنامه ها و رویکردهای اصلی دولت و مدیریت استان برشمرد و افزود: برای عملی شدن تعهدات استان در این دو حوزه محوری، باید جلسات کارگروه اشتغال و شورای مسکن به صورت ویژه فعال و برگزار گردند.

استاندار قم با بیان این که مسیر خدمت به مردم نباید لحظه ای مسدود شود، افزود: مدیران استان باید با قوت و انگیزه وافر و نگاه اعتقادی و فراتر از وظیفه، همچنان در مسیر خدمت به مردم و تعالی و رشد مادی و معنوی خطه مقدس قم گام بردارند.

پیریایی به ظرفیت های ویژه استان در بحث رسانه ها اشاره و تاکید کرد: مدیران استان باید از این ظرفیت مناسب، برای اطلاع رسانی شفاف و بیان خدمات و عملکرد نظام در بخش های مختلف استفاده کنند.