- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان مدعی شد: فدراسیون مانع برگزاری مجمع انتخابات هیئت کشتی است

39585t [1]

 

 

مدیرکل ورزش و جوانان عامل اصلی برگزار نشدن انتخابات هیئت کشتی لرستان را فدراسیون اعلام کرد.

در پی انتشار خبری با عنوان “هیئت کشتی لرستان قربانی اختلاف اداره کل ورزش و فدراسیون” در ایسنا، دکتر علی یاور عزیزپور، اداره کل ورزش و جوانان را  از وضعیت پیش آمده برای این هیئت مبرا دانست و گفت: ما حامی ورزش، ورزشکاران و قهرمانان در سطوح مختلف هستیم. چه دلیلی دارد و یا عقل سلیمی حکم می‎کند که مانع پیشرفت آنها شویم و این موضوع به هیچ وجه منطقی نیست.

وی با اظهار نارضایتی از وضعیت فعلی هیئت کشتی استان و اینکه تمامی تلاشش برگزاری هر چه سریعتر انتخابات مجمع بوده ولی تاکنون نتیجهای نگرفته است، ادامه داد: دوره ریاست آقای عبدالله عزیزپور بر هیئت کشتی استان، ۲۵ آبان سال گذشته به اتمام رسید. ما بلافاصله آگهی مجمع را در روزنامهها و هفتهنامههای محلی منتشر کردیم. در همان زمان آقای معتمدی نیز به عنوان سرپرست هیئت تا زمان برگزاری انتخابات به فدراسیون معرفی شد.

عزیزپور تصریح کرد: تا امروز و این لحظه هیچ گونه جوابی از طرف فدراسیون مبنی بر تایید یا رد صلاحیت این سرپرست به ما اعلام نشده که جای تاسف دارد.

وی در ادامه گفت: با پایان یافتن زمان قانونی، ۱۰ نفر برای ریاست هیئت کشتی استان ثبت نام کرده که پس از تایید صلاحیت به فدراسیون کشتی معرفی شدند تا زمان برگزاری مجمع به ما اعلام شود ولی تا این لحظه هیچ جوابی مبنی بر زمان قطعی نگرفتهایم.

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه ما خواستار برگزاری سریعتر انتخابات و مجمع کشتی استان هستیم و حاضریم به خاطر کشتیگیران استان نهایت همکاری را داشته باشیم، اذعان کرد: ما به دنبال دخالت در انتخابات هیئت کشتی استان نیستیم. شاید اعضای فدراسیون دوست دارند فرد موردنظر خودشان در این انتخابات شرکت کند اگر خلاف این است به ما زمان را اعلام کنند.

وی یادآور شد: ما حاضریم با توجه به شرایط موجود دوباره آگهی مجمع را در روزنامهها و مطبوعات منتشر کنیم ولی زمانی که فدراسیون هیچ جوابی نمیدهد تکلیف اداره کل ورزش و جوانان چیست و نباید در این بین ما را مقصر جلوه دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان تاکید کرد: با نامها و افراد کار نداریم و شایستگی برای ما ملاک بوده و امیدواریم کسی سکاندار هیئت کشتی شود تا بتواند انتظارات ورزشکاران این رشته را برآورده کند./ایسنا