تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

امانی مطرح کرد: رونق صنعت گردشگری به اشتغالزایی در لرستان کمک می کند

  • کد خبر : 66695
  • 26 فروردین 1394 - 10:27

  سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان گفت: رونق صنعت گردشگری به اشتغالزایی در لرستان کمک می کند. به گزارش میرملاس به نقل از مهر، محمدرضا امانی  در حاشیه مراسم تودیع مدیرکل میراث فرهنگی لرستان و معارفه خود در سخنانی اظهار داشت: با توجه به وضعیت کنونی لرستان و […]

39585t

 

سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان گفت: رونق صنعت گردشگری به اشتغالزایی در لرستان کمک می کند.

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، محمدرضا امانی  در حاشیه مراسم تودیع مدیرکل میراث فرهنگی لرستان و معارفه خود در سخنانی اظهار داشت: با توجه به وضعیت کنونی لرستان و نرخ بالای بیکاری در این استان اولویت نخست ما توجه به حوزه گردشگری و رونق این صنعت است.

وی با بیان اینکه نظر ریاست سازمان میراث فرهنگی و استاندار لرستان نیز بر روی رونق صنعت گردشگری و ایجاد فرصت های شغلی در این بخش است افزود: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری منجر به کاهش نرخ بیکاری در لرستان می شود.

سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان همچنین به برنامه های خود در حوزه صنایع دستی اشاره کرد و یادآور شد: توسعه کارگاههای کوچک صنایع دستی در لرستان از دیگر اولویت ها در این بخش است.

امانی افزود: ظرفیت خوبی در حوزه صنایع دستی لرستان وجود دارد که می تواند در راستای ایجاد شغل و کاهش نرخ بیکاری به کار گرفته شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای احداث بازارچه های صنایع دستی در استان ادامه داد: کمک به ایجاد کارگاههای کوچک صنایع دستی و اشتغال فعالان این بخش می تواند بستر درآمدزایی و کاهش نرخ بیکاری را فراهم کند.

سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان خاطرنشان کرد: حفظ و حراست و ارتقای امنیت ابنیه و بناهای تاریخی لرستان از دیگر اولویت ها و برنامه های در دستور کار است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66695

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. باسلام وعرض تبریک به آقای امانی لطفا به آثارتاریخی نفیس وبی نظیرمیرملاس وهومیان که آوازه جهانی دارندتوجه ویژه نمائید.راه دسترسی به این آثارارزشمندوهمچنین حفاظت اصولی ازآنها که استارتش زده شده رادردستورکارفوری قراردهندمتشکریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.