تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

روشنی خبر داد: مجتمع توانبخشی ایثارگران لرستان سوم خردادماه افتتاح می شود

  • کد خبر : 66698
  • 26 فروردین 1394 - 10:30

    مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از افتتاح مجتمع توانبخشی و فرهنگی ایثارگران این استان خبر داد. به گزارش میرملاس به نقل از مهر، مراد روشنی در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از مجتمع توانبخشی، فرهنگی و ورزشی ایثارگران لرستان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت […]

39585t

 

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از افتتاح مجتمع توانبخشی و فرهنگی ایثارگران این استان خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، مراد روشنی در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از مجتمع توانبخشی، فرهنگی و ورزشی ایثارگران لرستان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این مجتمع تا سوم خرداد و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در استان لرستان به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۷۷۰ متر مربع احداث شده است عنوان کرد: محل احداث این پروژه در کیلومتر ۱۰ جاده خرم آباد – الشتر است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اعتبارات هزینه شده برای اجرای این پروژه بیان داشت: تا کنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این مجتمع توانبخشی، فرهنگی و ورزشی لرستان هزینه شده است.

روشنی همچنین به میزان اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این پروژه اشاره و تصریح کرد: اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه مجتمع توانبخشی و فرهنگی ایثارگران لرستان ۱۰ میلیارد ریال است.

وی یادآور شد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته مجتمع توانبخشی، فرهنگی و ورزشی ایثارگران لرستان سوم خرداد ماه امسال همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر به بهره برداری می رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان نیز در حاشیه این بازدید با تاکید بر اینکه احداث این مجتمع می تواند موجب ارتقای سطح  سلامت جسم و روح خانواده های ایثارگران می شود اظهار داشت: امروز امنیت و آرامش کشور ایران اسلامی حاصل ریختن خون شهدا و همچنین فداکاری ایثارگران است.

محمد اصلانی با تاکید بر ضرورت ایجاد زیرساختهای مناسب از سوی دستگاههای خدمات رسان استان برای این مجتمع بیان داشت: در این راستا شرکت آب، برق و گاز استان همه اقدامات لازم را برای ایجاد زیرساختها انجام داده و زمینه بهره برداری از این پروژه را سوم خرداد ماه امسال فراهم آورند.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66698

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.