- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

در مراسم تحلیف کارکنان جدید فرمانداریها و بخشداریها عنوان شد:لرستان نیازمند بهبود معیشت و فضای کسب و کار است

photo_2015-04-15_11-12-31 [1]

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در آیین تحلیف استخدامی های جدیدالورود استانداری گفت: لرستان نیازمند بهبود معیشت و فضای کسب و کار است

به گزارش میرملاس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان،   کورانی فرگفت : امروز استان لرستان برای توسعه ، نیازمند بهبود وضعیت معیشتی و  همچنین بهتر شدن فضای کسب و کار است.

کورانی فر گفت: هموار کردن مسیر توسعه استان با تأمین نگاهی اعتدالی به استان امکان پذیر است و این همان اصل میانه روی در تمامی امور می باشد که ریشه در اعتقادات دینی و اسلامی ما شیعیان دارد .

وی افزود: برای توسعه همه جانبه استان، ابتدا باید واقعیت های استان را بدون هیچ اغراض و چشم پوشی بدانیم و سپس با بهره گیری از پتانسیل ها و موقعیت های استان، در جهت پیشبرد اهداف مان که همانا جهادی همگانی برای سازندگی استان است تلاش کنیم .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی در پایان با بیان اینکه رضایت خدا در کسب رضایت خلق است افزود: با مغتنم شمردن زمان ، قدر فرصتی را که خداوند در اختیار شما قرار داده بدانید و همواره خدمت رسانی به مردم را دغدغه فکری خود کنید.

لازم به ذکر است آزمون استخدامی استانداری در تاریخ ۲۰/۱/۹۲ برگزار گردید که تعداد  ۶۳ نفر واجد شرایط کار در استانداری ، فرمانداری و بخشداریهای تابعه شدند.

 

 

photo_2015-04-15_11-12-47 [2]

 

photo_2015-04-15_11-12-43 [3]