- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کورانی فر : توسعه لرستان با استفاده صحیح از فرصت‌ها امکان‌پذیر است

IMG10394153

 

معاون توسعه منابع انسانی استاندار لرستان گفت: معرفی پیشینه لرستان و دستیابی به آن در گرو نگاه اعتدالی در استان است و پایه نگاه اعتدالی، دیدن واقعیت‌های موجود استان و استفاده درست از فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان است.

به گزارش میرملاس ، علی کورانی‌فر در مراسم دیدار استاندار با پذیرفته‌شدگان استخدامی فرمانداری‌ها و استانداری لرستان اظهار داشت: اولویت‌های استاندار لرستان در جلسات مختلف بحث جذب و به‌کارگیری نیروهای جدید بوده است.

وی افزود: فرصتی که از امروز در اختیار این دوستان قرار شده است فرصت خدمت‌گذاری برای کسب رضایت خداوند است چرا‌که رضایت خداوند در کسب رضایت بندگانش است و در آموزه‌های دینی ما هیچ چیز به اندازه گره‌گشایی مشکلات مردم اهمیت ندارد.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار لرستان با اشاره به این‌که استان امروز نیازمند معیشت و فضای کسب‌و‌کار است، بیان کرد: معرفی پیشینه لرستان و دستیابی به آن‌ها در گرو نگاه اعتدالی در استان است، و خداوند در قرآن می‌فرماید «ما شما را امت میانه قرار داده‌ایم تا الگو باشید» حتی در نماز و عبادت ما تأکید بر میانه بوده و پایه نگاه اعتدالی، دیدن واقعیت‌های موجود استان و استفاده درست از فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان است.

وی عنوان کرد: لرستان ما امروز نیازمند معیشت و فضای کسب‌و‌کار در جهت همگرایی استان نه به معنای مثل هم فکرکردن نیست بلکه هر انسانی با هر نگاهی در جهت همگرایی استان تلاش کند و منافع شخصی را بر منافع استان ترجیح ندهیم.

کورانی‌فر با اشاره به این‌که هر کسی باید گوشه‌ای از اقدامات توسعه استان را بگیرد، تصریح کرد: اقداماتی که استاندار لرستان انجام داده است بایستی در ۲۰ سال گذشته انجام می‌شد مانند مجتمع کشت‌و‌صنعت لرستان بعد از ۱۶ سال، ایستگاه‌های پمپاژ که به تازگی راه‌اندازی شده، فرودگاه خرم‌آباد بعد از سال‌ها افزایش پرواز داشته یا سرمایه‌گذاران به تازگی به استان ما وارد شده‌اند.

وی با بیان این‌که لرستان از ابتدای دولت تدبیر و امید به این مکان رسیده است، خاطر‌نشان کرد: باید از وضع موجود به وضع مطلوب برسیم و نیروهای با انرژی و توانمندی مانند شما باید در جهت افزایش این پیشرفت و نگاه اعتدالی منشا خوبی باشند.