تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

کلاهبردار اینترنتی در کوهدشت به دام افتاد

  • کد خبر : 66795
  • 28 فروردین 1394 - 23:56

  رئیس پلیس فتا استان لرستان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای اینترنتی در شهرستان کوهدشت خبر داد. به گزارش میرملاس ؛ سرهنگ فرهاد ابدال چگنی با بیان این خبر به خبرنگاران گفت: با مراجعه یک شهروند کوهدشتی به پلیس فتا این شهرستان و اعلام اینکه از حساب بانکی وی مبلغ پنج میلیون و ۵۰۰ هزار […]

IMG09134924

 

رئیس پلیس فتا استان لرستان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای اینترنتی در شهرستان کوهدشت خبر داد.

به گزارش میرملاس ؛ سرهنگ فرهاد ابدال چگنی با بیان این خبر به خبرنگاران گفت: با مراجعه یک شهروند کوهدشتی به پلیس فتا این شهرستان و اعلام اینکه از حساب بانکی وی مبلغ پنج میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برداشت شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود : با تحقیقات به عمل آمده و انجام اقدامات فنی متهم به هویت معلوم شناسایی و دستگیر، پس از مواجه با مستندات و ادله موجود به بزه ارتکابی اعتراف کرد و همراه پرونده تحویل مقام قضایی شد.

سرهنگ ابدال چگنی از شهروندان خواست کارت عابر بانک و اطلاعات حساب خود را در اختیار اشخاص قرار ندهند و رمز عبور خود را به طور مرتب تغییر داده و از اعتماد کردن نابجا به دیگران خودداری کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66795

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. درود بر رییس پلیس محترم فتای شهرستان که همیشه با اطلاعات جامع خود .محیط امن رو برای همشهریان عزیز فراهم میکند.جا داره که از ایشان تقدیر به عمل بیاد

  2. تشکرجناب سرهنگ.خدا قوت

  3. خدا قوت دست مریزاد به حافظان جان و مال شهروندان.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.