- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

نماینده مردم خرم‌آباد ‌در مجلس : مرکز آموزش محیط‌بانی کشور در لرستان راه‌اندازی می‌شود‌

139302200930197252721103 [1]

نماینده مردم خرم‌آباد ‌در مجلس گفت: درخواست ایجاد مرکز آموزش محیط‌بانی کشور در لرستان از طرف رئیس سازمان محیط‌زیست پذیرفته شد.
ایرج عبدی اظهار داشت: چند روز گذشته در جلسه با رئیس سازمان محیط‌زیست کشور برای بهبود محیط‌زیست لرستان درخواست‌هایی مطرح شد.

وی افزود: در این جلسه از طرف رئیس سازمان محیط‌زیست قول مساعد داده شد تا در مناطق گردشگری استان منطقه حفاظت‌شده‌ای برای آبشارهای استان در نظر گرفته شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و دروه چگنی در مجلس با بیان اینکه درخواست ایجاد مرکز آموزش محیط‌بانی کشور در لرستان از طرف رئیس سازمان محیط‌زیست پذیرفته شده است، عنوان کرد: آموزشگاه محیط بانی در شهرستان پلدختر راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: در این جلسه برنامه‌ریزی برای احیای تالاب‌های استان، حفظ سفره‌های آب زیرزمینی، بهبود شرایط معیشتی و جایگاه قانونی و قضایی محیط بانان از دیگر مسائلی بود که نمایندگان استان بر آن تأکید کردند.

عبدی تصریح کرد: ایجاد منطقه شکار آزاد توسط بخش خصوصی، برطرف کردن مشکل کمبود نیروی انسانی محیط‌زیست لرستان، حفاظت از تالاب‌ها و کمک به حل مسئله زوال بلوط از جمله موضوعاتی بود که با آن موافقت شد./تسنیم