تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

دبیر فدراسیون: مشکلی برای برگزاری انتخابات هیأت کشتی لرستان وجود ندارد

  • کد خبر : 66847
  • 30 فروردین 1394 - 9:40

    دبیر فدراسیون کشتی در رابطه با انتقاد اداره کل ورزش و جوانان لرستان پیرامون برگزار نشدن انتخابات این هیأت، گفت: چهارشنبه ۲۶ فروردین ماه طی نامه‌ای به اداره کل ورزش لرستان اعلام کردیم که فراخوان ثبت‎نام را انجام دهند. به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، حمید بنی‎تمیم افزود: این نامه در آن […]

 images

 

دبیر فدراسیون کشتی در رابطه با انتقاد اداره کل ورزش و جوانان لرستان پیرامون برگزار نشدن انتخابات این هیأت، گفت: چهارشنبه ۲۶ فروردین ماه طی نامه‌ای به اداره کل ورزش لرستان اعلام کردیم که فراخوان ثبتنام را انجام دهند.

به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، حمید بنیتمیم افزود: این نامه در آن تاریخ به اداره کل ورزش لرستان از سوی فدراسیون کشتی فکس شد که اداره کل فراخوان ثبتنام را انجام دهند و هیچ مشکلی در این زمینه از سوی فدراسیون کشتی وجود ندارد. با این حال نمی‌دانم چرا اداره کل این موضوع را رسانه‌ای کرده است.

وی در خصوص علت به تعویق افتادن انتخابات هیأت کشتی لرستان، اظهار کرد: در دیماه ۹۳ طی جلسه‌ای که با مدیرکل ورزش لرستان داشتم، قرار بود فراخوان ثبتنام سال گذشته انجام شود اما به خاطر اختلاف نظری که بین فدراسیون و عزیزپور، سرپرست هیأت وجود داشت انتخابات به تعویق افتاد و پس از توافق نهایی و حل اختلافات دوباره قرار شد فدراسیون کشتی فراخوان ثبتنام را به هیأت کشتی اعلام کند که این کار را انجام دادیم.

بنیتمیم در پایان گفت: واقعاً نمی‌دانم چرا اداره کل بیدلیل مساله را بزرگ کرده است، چون هیچ مشکلی در این زمینه از سوی فدراسیون کشتی وجود ندارد که موضوع را رسانه‌ای کنیم.

 هیأت کشتی لرستان با اینکه در آبان‎ماه سال ۹۳ زمان ریاست عبدالله عزیزپور به اتمام رسیده، بدون متولی است و با اینکه آگهی ثبت‎نام در نشریه‎ها به چاپ رسیده و چندین نفر متقاضی هیأت هستند اما هنوز مجمع انتخابات برای مشخص شدن رئیس جدید برگزار نشده است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66847

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.