تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

مدیرکل زندان‎های لرستان تأکید کرد: ریشه‎کنی بی‎سوادی در زندان‎ها

  • کد خبر : 66850
  • 30 فروردین 1394 - 9:44

  مدیرکل زندان‎های لرستان، خواستار توجه جدی مسئولان به بحث آموزش زندانیان در حوزه سوادآموزی شد. به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، محمدی در جلسه کمیته آموزش ستاد کاهش آسیب رفتارهای پرخطر اداره کل با اشاره به اهمیت سوادآموزی در بین زندانیان، افزود: توجه به تعلیم و تربیت زندانیان زمینه ایجاد تغییرات اساسی در […]

39653t

 

مدیرکل زندانهای لرستان، خواستار توجه جدی مسئولان به بحث آموزش زندانیان در حوزه سوادآموزی شد.

به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، محمدی در جلسه کمیته آموزش ستاد کاهش آسیب رفتارهای پرخطر اداره کل با اشاره به اهمیت سوادآموزی در بین زندانیان، افزود: توجه به تعلیم و تربیت زندانیان زمینه ایجاد تغییرات اساسی در طرز تفکر و نحوه برخورد با مسائل مختلف زندگی را برای آنها فراهم میکند.

وی توجه به امر آموزش زندانیان را زمینهساز مشارکت فعال آنان در کاهش ناهنجاریهای اجتماعی بر اثر آگاه شدن دانست و اضافه کرد: در خصوص شتاببخشی به سوادآموزی در زندانهای استان اقدامات مهمی صورت گرفته که از آن جمله توجه به مسائل آموزش و برگزاری دورههای آموزش سوادآموزی را میتوان نام برد.

محمدی ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف اداره کل زندانهای لرستان تغییر نگرش و بینش زندانیان نسبت به جرم و شناخت کافی از آثار شوم جرم است که این امر مهم مستلزم فراگیری حداقل سوادآموزی بوده و با نهادینهسازی فعالیتهای آموزشی در زندانهای استان و عنایت ویژه نسبت به امر سوادآموزی به گونهای برنامهریزی شده که در همه زندانها امر سوادآموزی گسترش یابد و زندانیان بدون هیچگونه قید و شرطی ملزم به شرکت در سوادآموزی هستند.

مدیرکل زندانهای لرستان تصریح کرد: با عنایت به اهمیت موضوع و برای اجرا و عملیاتی کردن برنامههای مربوط به امر سوادآموزی زندانیان، ضمن همکاری با معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان به منظور به صفر رساندن بیسوادی در زندانها و تعامل با نهضت سوادآموزی شهرستانها اقدام کرده‎ایم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66850

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. این شیوه اقدامات پیشیگیری وتربیتی زندانیان به نظر میاد جوابگو نباشه چون تو زندان خلافکارها انواع تجربیات کارشون رو انتقال میدن وبه همفکری می پردارن وبرا بعد از آزادی نقشه میکشن ،تو زندان در استراحت مطلق هستند، طرف بعد از ۱۰الی ۱۵بار حبس اصلاح نشده به نظر باید اردوگاهای سخت کار در محیطهای بد آب وهوا برای مجرمین سابقه دار درست بشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.