تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

جشنواره سراسری ورزش های هوایی درخرم آباد برگزار می شود

  • کد خبر : 66862
  • 30 فروردین 1394 - 10:09

  مسوول کمیته ورزش های هوایی لرستان گفت: جشنواره سراسری ورزش های هوایی کشور اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان خرم آباد برگزار می شود.   کیوان زاد خوش در گفت وگو با خبرنگاران افزود:این جشنواره در سه رشته پارا گلایدر ، هواپیمای مدل و پرواز بادبادک ها از بیست و چهارم اردیبهشت ماه آینده به […]

81574698-6393920

 

مسوول کمیته ورزش های هوایی لرستان گفت: جشنواره سراسری ورزش های هوایی کشور اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان خرم آباد برگزار می شود.

 

کیوان زاد خوش در گفت وگو با خبرنگاران افزود:این جشنواره در سه رشته پارا گلایدر ، هواپیمای مدل و پرواز بادبادک ها از بیست و چهارم اردیبهشت ماه آینده به مدت ۳ روز برگزار می شود و ۱۵۰نفر از ۱۶ استان کشور در این جشنواره حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: مهم ترین هدف ما برای میزبانی این جشنواره، معرفی ظرفیت های گردشگری ورزشی لرستان است که امیدواریم بتوانیم با یک برنامه ریزی خوب و مطلوب به خواسته مان دست یابیم.

زاد خوش با اشاره اینکه برگزاری جشنواره ورزش های هوایی در استان، نیازمند همکاری برخی دستگاه های اجرایی است./ایرنا

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66862

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. کسانی که دوره آموزشی کلاس پاراگلایدر را نزد استاد دهقانپور دیده اند با توجه به اینکه امکانات لازم مثل چتر و هارنس و . . . را در اختیار ندارند چگونه می توانند از سایت پرواز خرم آباد استفاده کنند ؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.