تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

مهلت شرکت در هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور تمدید می شود

  • کد خبر : 66865
  • 30 فروردین 1394 - 10:17

  معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: مهلت ارسال آثار و شرکت در هشتمین جشنواره منطقه ای مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور تمدید می شود.  به گزارش میرملاس، ماشاالله امان الهی بهاروند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه ارسال آثار به این جشنواره کمتر […]

81575310-6394886

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: مهلت ارسال آثار و شرکت در هشتمین جشنواره منطقه ای مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور تمدید می شود.

 به گزارش میرملاس، ماشاالله امان الهی بهاروند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه ارسال آثار به این جشنواره کمتر از میزان مورد انتظار بوده ، مهلت ارسال آثار بین یک هفته تا ۱۰ روز تمدید خواهد شد.

وی با اشاره به میزبانی خرم آباد از این جشنواره گفت: تاکنون حدود ۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و مهلت ابتدایی ارسال آثار تا ۳۱ فروردین ماه جاری اعلام شده است.

وی اظهار داشت: هشتمین جشـنواره منطقه­ای مطبوعات و خبرگزاری­هـای غرب کشور را با حضور استان­های ایلام، کردستان، کرمانشاه، همدان و لرستان، در نیمه دوم اردیبهشت ماه سـال ۱۳۹۴ برگزار می­کند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره به منظور افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات و خبرگزاری­ها، از تمامی روزنامه­نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و اصحاب مطبوعات و خبرگزاری­های فعال غرب کشور برای شرکت در این جشنواره دعوت به عمل می­آورد.

امان الهی بهاروند بخش های جشنواره را شامل سه بخش تخصصی و حرفه ای(منطقه ای) ، شامل مقاله ، سرمقاله و یادداشت ، عکس ، طراحی و صفحه آرایی ، طنز (مکتوب) ، طنز (تصویری) ، تیتر ، خبر ، مصاحبه ، گزارش و بخش ویژه (منطقه ای) که در این بخش مقالات تحلیلی مندرج در مطبوعات و خبرگزاری ها با موضوع شعار سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» بررسی خواهد شد.

وی ، همچنین بخش سوم را شامل بخش موضوعی و حمایتی (استانی)عنوان کرد و افزود: این بخش شامل: محیط زیست (با حمایت و اعطای جوایز از سوی اداره کل محیط زیست استان لرستان)می باشد.

وی اظهار داشت :در این بخش فقط نشریات و خبرگزاری های داخلی استان لرستان مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و در بخش موضوعی صرفارشته های ، مقاله ، گزارش، عکس، مورد ارزیابی قرار می گیرد.

بهاروند اضافه کرد: علاقه مندان جهت دریافت متن کامل فراخوان به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مراجعه کنند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66865

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.