تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

دکتر عباسی فرد : افزایش ۱۵ درصدی درآمد‌ها و رشته‌های تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان

  • کد خبر : 66872
  • 30 فروردین 1394 - 16:33

  نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در استان‌های قزوین، قم و البرز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان برای رسیدن به پیشرفت و موفقیت عواملی از قبیل زمان، صرفه جویی، همراهی با مردم، توجه به گسترش شرکت‌های دانش بنیان، توجه به دو قطب مهم کشاورزی و دامپروری در استان را مورد توجه قرار دهد. […]

782582

 

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در استان‌های قزوین، قم و البرز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان برای رسیدن به پیشرفت و موفقیت عواملی از قبیل زمان، صرفه جویی، همراهی با مردم، توجه به گسترش شرکت‌های دانش بنیان، توجه به دو قطب مهم کشاورزی و دامپروری در استان را مورد توجه قرار دهد.

به گزارش میرملاس به نقل از آنا، نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه در استانهای قزوین، قم و البرز در دومین جلسه کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبات هیئت امنای استان لرستان که با حضور رئیس دفتر نهاد رهبری در استان، در ستاد هماهنگی استان لرستان برگزار شد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اکنون با مدیریت مدبرانه دکتر میرزاده هویت اصلی خود را بازیافته است و با اقتدار کامل اهداف بزرگ امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و آیت الله رفسنجانی را تا رسیدن به قله‌های رفیع علم و فناوری تعقیب می‌کند.

دکتر عباسی فرد وظیفه دانشگاه آزاد را در حفظ و ارتقاء پیشرفتهای علمی پژوهشی، اجتماعی، فرهنگی و… مسئولیتی سنگین و مهم برشمرد و به عنوان یک فرد بومی و عضو هیئت امناء اظهار کرد: چه در بخش توسعه کمی و کیفی و چه حضور در صحنه‌های علم و دانش و ارزش های اجتماعی نظام باید به دانشگاه آزاد اسلامی لرستان نمره ممتازی داد.

وی افزود: مردم با ایمان لرستان با استعدادهای درخشان و همت و تلاش خویش در هر بخش و سطحی در کشور که راه پیدا کرده‌اند واقعا درخشیده‌اند و از دکتر رنجبر نماینده تام الاختیار استان لرستان به عنوان یک چهره ماندگار علمی و درخشان و از بزرگانی مانند آیت الله بروجردی و آیت الله کمالوند یاد کرد که باعث سربلندی تاریخ کشور و استان و باعث افتخار جهان تشیع هستند.

عباسی فرد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان برای رسیدن به پیشرفت و موفقیت عواملی از قبیل زمان، صرفه جویی، همراهی با مردم، توجه به گسترش شرکتهای دانش بنیان، توجه به دو قطب مهم کشاورزی و دامپروری در استان را مورد توجه قرار دهد.

دکتر بهروز دوستی با توجه به تأکید رئیس دانشگاه آزاد دکتر میرزاده بر اجرایی و کاربردی بودن جلسات هیئت امناء نه تشریفاتی بودن آن‌ها، به بررسی و میزان اجرای مصوبات جلسات هیئت امنای دانشگاه از اولین جلسه تا ششمین جلسه پرداخت.

وی دلایل عدم اجرای برخی مصوبات را مورد بررسی کار‌شناسی قرار داد که مقرر شد با هماهنگی رؤسای واحد پیگیری‌های لازم برای اجرای این مصوبات صورت گیرد.

معاون هماهنگی استان لرستان افزود: بیش از ۹۰ درصد مصوبات شش جلسه برگزار شده هیئت امناء در استان لرستان خوشبختانه اجرایی شده است.

دوستی گفت: افزایش ۱۵ درصدی درآمد‌ها، افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی، پیگیری برای راه اندازی واحدهای اقتصادی و شرکت‌های دانش بنیان و… موفقیت های و پیشرفت هایی بوده که دانشگاه آزاد اسلامی لرستان کسب کرده است.

 

 

635647809814166797

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66872

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵
  1. ضمن تشکر، افزایش ۱۵ درصدی مربوط به درآمدها است و در بحث رشته های تحصیلی ۵۱ رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۹ رشته دکتری تخصصی (PhD ) در استان دایر شده است که افزایش بسیار بیشتر از عدد یاد شده می باشد البته مشکل از نحوه انتخاب تیترخبر است نه متن خبر که در یزر آمده است:
    دوستی گفت: افزایش ۱۵ درصدی درآمد‌ها، افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی، پیگیری برای راه اندازی واحدهای اقتصادی و شرکت‌های دانش بنیان و… موفقیت های و پیشرفت هایی بوده که دانشگاه آزاد اسلامی لرستان کسب کرده است.

    • روابط عمومی ستاد دانشگاههای ازاد اسلامی استان لرستان
      با سلام
      تیتر و خبر فوق از خبرگزاری رسمی دانشگاه آزاد اسلامی(آنا) نقل شده است.
      http://www.ana.ir/news/23681

  2. سلام
    تیتر هم جالبه “افزایش ۱۵ درصدی درآمد‌ها و رشته‌های تحصیلی در داشگاه آزاد اسلامی”
    :درامد ها: نکته مهمه همشهری های عزیز بدونن کجا درس می خونن

  3. آقای امرایی هیچ منعی نداره افراد برای تحصیل پول پرداخت کنن.اتفاقا دانشگاه آزاد خرم آباد از واحدهای موفق کشورمیباشد

  4. برادر امرایی از تهران سریع قضاوت نکن ، منظور درآمدهای غیرشهریه ای و دانش بنیان است که در همه دانشگاههای معتبر دنیا نظیر M.I.T , …… به عنوان نقطه اتصال دانشگاه و صنعت باعث تبدیل علم به ثروت و رونق جامعه می شود و انشالله همه دانشگاههای دولتی به جای وابستگی محض به پول نفت از راهی که دانشگاه ازاد سردمدار آن شده است(منظور توسعه اقتصاد دانش بنیان مورد نظر مقام معظم رهبری)
    تبعیت نمایند.

  5. سلام بر دکتر عباسی فرد افتخار لرستان در دانشگاه آزاد اسلامی

  6. ارادتمند حاج آقای عباسی هستم

  7. سلام موجب افتخاری در هر منصب و مقامی باشی

  8. باسلام واحترام حضور دکتر عباسی چرا بعضی افراد هم در دانشگاه آزاد وهم در دانشگاه دولتی هیئت علمی دریافت میکنندوموقعی که در دانشگاه دولتی باز نشسته میشن به صورت تمام وقت با هم عنوان هیئت علمی وارتقا رتبه در دانشگاه ازادبه عنوان استاد کار میکنندایااین درحق این همه جوان تحصیلکرده با مدرک دکترا که بیکارند ظلم نیست؟

  9. سلام امیدوارم وزارت علوم قانونی وضع کند که هرکس دریک دانشگاه هیئت علمی شود تا راه برای قشر جوان وتحصیل کرده باز شود

  10. چرا باید بعضی هم دردانشگآه آزاد وهم در دانشگاه دولتی همزمان هیئت علمی باشند ودرهر دو دانشگاه حکم رسمی داشته باشند؟

  11. آقای عباسی فرد مایه افتخار لرستان است خدا نگهدارش

  12. باسلام بر بزرگ مرد لرستان جناب آقای دکتر عباسی فرد .

    ما در دیار دور و غربت به بهانه وجود شما سرمان را بالا میگیریم . خدا شمارا برای این مملکت مخصوصا کوهدشت

    و کوهدشتی ها نگهدارد . انشاء الله

  13. با سلام اگر ممکنه اسم ۱۹رشته دکتری را بنویسید

  14. بعضی آدم ها دارای روابط عمومی خوبی هستند اما بیش از این من به آدم های با صداقت و ازخودگذشته افتخار می کنم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.