تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

سفر رئیس سازمان جنگل‎ها به لرستان

  • کد خبر : 66889
  • 01 اردیبهشت 1394 - 13:17

  مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: روز چهارشنبه هفته جاری رئیس سازمان جنگل‎ها، مراتع و آبخیزداری کشور به لرستان سفر می‏‌کند. به گزارش میرملاس ، مهرداد بهاروند صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‏‌آباد اظهار کرد: روز چهارشنبه هفته جاری رئیس سازمان جنگل‎ها، مراتع و آبخیزداری کشور به لرستان سفر می‏‎کند. وی هدف از […]

jalali_921007_2

 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: روز چهارشنبه هفته جاری رئیس سازمان جنگل‎ها، مراتع و آبخیزداری کشور به لرستان سفر می‏‌کند.

به گزارش میرملاس ، مهرداد بهاروند صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‏‌آباد اظهار کرد: روز چهارشنبه هفته جاری رئیس سازمان جنگل‎ها، مراتع و آبخیزداری کشور به لرستان سفر می‏‎کند.

وی هدف از این سفر را بازدید از طرح‎ها و بررسی مشکلات اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان عنوان کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66889

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. ضمن تقدیر و تشکر از اهالی محترم دالاب که با اقدامات خودجوش از تخریب جنگل و مراتع جلوگیری کردند از مسئولین محترم و زحمتکش منابع طبیعی و محیط زیست استدعا داریم که یه سر به پشته تنگ قلعه بزنند که چرا برخی با ماشین الات سنگین و احداث جاده به جان جنگل افتادن که باعث تسریع تخریب محیط میشود و با خاطیان نیز برخورد شود.

  2. ترا خدا به داد درختان بلوط ومراتع برسید اجرکم عند الله

  3. هوار هوار دست مردم استانهای غربی به دامن وجدان بیدار شما جنگلدار کشور وخدمت شما عرض میکنیم فقط جنگلهای شمال در ایران واقع نشده اند به داد جنگلهای زاگرس برسید که بسیار دیر نشود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.