- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دکتر امینی زاده : ظرفیت تختی بیمارستان کوهدشت ۵۰ درصد افزایش می یابد

0 (16)

 

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کوهدشت از افزایش ظرفیت تختی بیمارستان این شهرستان خبر داد.

حسن امینی در گفتگو با  مهر اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته ظرفیت تختی بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان کوهدشت ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن طرح تحول و توسعه بیمارستان شهرستان کوهدشت عنوان کرد: با توجه به پروژه های پیش بینی شده و در دست اجرای این طرح ظرفیت این بیماستان برای پذیرش بیماران بیش از ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت با بیان اینکه در واقع بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان به مردم دو شهرستان کوهدشت و رومشکان با جمعیت بیش از ۲۳۰ هزار نفر ارائه خدمات می کند افزود: در این راستا می طلبد که اقدامات لازم برای توسعه و افزایش امکانات و تجهیزات آن صورت گیرد.

امینی با بیان اینکه بر اساس استانداردهای کشوری به ازای هر هزار نفر باید ۱.۵ تخت بیمارستانی وجود داشته باشد عنوان کرد: این در حالیست که ظرفیت ۹۸ تختخوابی بیمارستان شهرستان کوهدشت کمتر از استانداردهای پیش بینی شده تخت دارد.

وی با اشاره به آغاز اجرای طرح تحول و توسعه بیمارستان شهرستان کوهدشت بیان داشت: این طرح از سال گذشته آغاز شده و تا کنون زمینه افتتاح اورژانس و اتاق عمل آن فراهم شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت بیان داشت: این طرح دارای هفت بخش بوده که باید زمنیه افتتاح سایر بخشهای آن مانند بخش جراحی، زنان و زایمان، “آی سی یو”، “سی سی یو” و رادیولوژی نیز فراهم شود.