- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

حسین فرج الهی رییس آموزش و پرورش الشتر شد

P14202842840

 

طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان سرپرست آموزش وپرورش شهرستان الشتر منصوب شد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در حکمی ضمن تقدیر از خدمات ارزنده جواد اسلام دوست ،حسین فرج الهی را به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان الشتر منصوب کرد .فرج الهی که کارشناسی ارشد ادبیات عرب دارد ۲۹سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد و در این مدت سوابقی همچون دبیری و مدیریت مراکز آموزشی ، کارشناس مسئول آموزش متوسطه و معاون اداری مالی آموزش و پرورش شهرستان الشتر را تجربه کرده است .وی همچنین از رزمندگان دوران دفاع مقدس و جانباز جنگ تحمیلی است 

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان الشتر درمراسم معارفه سرپرست جدید  آموزش و پرورش الشتر با تبریک حلول ماه رجب المرجب گفت:  نظام جمهوری اسلامی نظامی مقدس است که مشروعیت خود را از امام معصوم و ولی امر در دوران غیبت امام عصر (عج) دارد . وی خدمت در نظام اسلامی را مقدس خواند و گفت : آنچه که به توفیقات مسئولین در حکومت اسلامی منجر می شود وجود روحیه همدلی و همزبانی است . حجت الاسلام و المسلمین موسوی بخشی نگری را در میان دستگاههای اداری یک آسیب جدی برشمرد و گفت : باید با وحدت ،تعاون و همدلی زمینه خدمت مطلوب تر به مردم را فراهم کرد و رضایت آنها را جلب کرد .

وی به خدمات سرپرست سابق آموزش و پرورش الشتر اشاره کرد و گفت :  اقدامات ارزنده و مطلوبی در این مدت انجام شده و آموزش و پرورش هم تعامل خوبی را با سایر دستگاهها برقرار کرده که امید است این رویه ادامه پیدا کند . وی خاطر نشان کرد : آموزش و پرورش از نهادهای تأثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و جایگاه ویژه در تعلیم و تربیت نسل جوان و توسعه و پیشرفت کشوردارد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان هم  با قدردانی از زحمات سرپرست قبلی آموزش و پرورش الشتر  و آرزوی موفقیت برای مدیر جدید اظهار کرد: همه باید با وحدت و همدلی در مجموعه های اداری، بدون گرایش های سیاسی و جناحی برای رشد و تعالی بیشتر این شهرستان در جهت خدمت رسانی بی منت به مردم در جهت اهداف جمهوری اسلامی گام بردارند .

اسداله کریمی با اشاره به جایگاه رفیع معلمان در دیدگاه اسلامی گفت : این عزت و افتخار برای معلمان وجود دارد که پیامبر اکرم (ص) هدف از بعثت خود را معلمی ذکر کرد . کریمی اظهار داشت : آموزش و پرورش بزرگترین ، پیچیده ترین و پرثمرترین دستگاه است که نوع کار و ثمره کار آن باارزش است .

وی تصریح کرد : معلم سروکارش با انسان است که شریفترین و باارزش ترین مخلوق خداوند است . وی ادامه داد : اساس و پایه توسعه کشور از آموزش و پرورش شروع می شود و لازم است که با همدلی و هم زبانی و اخلاق مداری اهداف متعالی تعلیم و تربیت را پیش برد . 

 اسلام دوست سرپرست سابق  آموزش وپرورش الشتر هم با اشاره به مجموعه اقدامات دوران تصدی خود اشاره کرد و گفت : برنامه محوری ، عدالت  مداری ،پرهیز از تعصبات  حاشیه ای و افراط و تفریط ،شفافیت در امور ، نقد پذیری و استقبال از انتقادات سازنده و مثبت از جمله مولفه هایی است که تلاش شد در این مدت حاکم شود .

وی  ضمن آرزوی توفیق برای  سرپرست جدید گفت :  خود را سرباز نظام و انقلاب می دانم و در هر جایی که تکلیف شود از خدمت گزاری به انقلاب و مردم مضایقه نمی کنم .  حسین فرج الهی سرپرست جدید هم  گفت : تمام تلاش خود را برای ارتقاء جایگاه شهرستان و رشد و تعالی دانش آموزان و فرهنگیان به کار می گیرم .