کد خبر : 6691
تاریخ انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۵
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,980 بازدید

گزارش تصویری از کنسرت استاد ایرج رحمانپور در کوهدشت

عکاس : امین آزادبخت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاس : امین آزادبخت

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

Sh-k در گفته :

خیلی عالی.
واقعا که جای ما خال بود..
از زحمات شما اقای ازادبخت واقعا سپاسگذاریم…

[پاسخ]

داریوش ابراهیمی در گفته :

بزن آن پرده اگر چند تو را سیم از این ساز گسسته

بزن این زخمه اگر چند در این کاسه ی تنبور نماندست صدایی

بزن زخمه بر آن سر بر آن چوب بر آن عشق که شاید بردم راه به جایی

نغمه ی توست بزن آنچه که ما زنده به آنیم

اگر این پرده بر افتد من و تو نیز نمانیم.(شفیعی کدکنی).

پرده های ترانه هایشان تا آسمان می برد.

بال آواز کمانچه و نغمه ی سنتور در آمیخه با سرنا، کوبه های

تنبک و آوایی آسمانی ما را به سفری به دیگر سو میبرد….

افسوس که تنها شاهد این فریم های مجازی شده ام…

[پاسخ]

منصور گراوند در گفته :

کنسرت خیلی خوب بود ولی وضعیت بلیط فروشی و سالن افتضاح بود خیلی بی نظم بودن امیدوارم در کنسرت های بعدی شاهد این بی نظمی ها نباشیم

[پاسخ]

هنجس در گفته :

درود بر ایرج بزرگ، واقعا افتخار تمام لرهاست

[پاسخ]

مریم در گفته :

ببخشیداین ایرج کوهدشتیه؟؟

[پاسخ]

امین آزادبخت (مدیر سایت ) پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۷ تیر , ۱۳۹۱ ۱۰:۱۹:

سلام
بله ، استاد رحمانپور اهل کوهدشت هستند ولی هنر ایشون حد و مرز نمیشناسه ایشون رو نباید به یک منطقه ی جغرافیای خاص منتسب دونست ، آواهای باستانی استاد حتی فراتر از مرزهای ایران هم مخاطبان خاص خودش رو داره…

[پاسخ]

شیرین کیخسروی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۷ تیر , ۱۳۹۱ ۱۶:۰۶:

مریم جون اولا این ایرج اشتباهه به لحاظ ادبیات شخصی.ثانیآ کسانی مانند استاد شجریان از استاد رحمانپور تعریف و تمجید میکنند و از صدای ایشان به وجد می ایند البته اگر استاد شجریان را به جا میاوری!!!هر چند که اقای ازادبخت بسیار مختصر و مفید حق مطلب را ادا کردند.

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۷ تیر , ۱۳۹۱ ۱۹:۲۳:

اخه من بی ریام!محض اطلاع!!ازاقای ازادبختم ممنونم.مختصرومفید…

[پاسخ]

مانی پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۸ تیر , ۱۳۹۱ ۱۰:۲۹:

یعنی اقای رحمانپور به این افراد حقوق میده که متملق باشن و ازش تعریف کنن!!!!!!!!!!!!! خانم بی ریا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ شنبه ۳۱ تیر , ۱۳۹۱ ۱۹:۵۰:

فرهنگ چیزخوبیست اگربگذارند!من سوال کردم!!!البته عادت شده…متاسفم واسه همتون.ایششششششششششششششششششش

[پاسخ]

حسین پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۵ بهمن , ۱۳۹۱ ۱۷:۳۴:

اره مریک کوهدشتیه هم شهری خودمه

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۳ آذر , ۱۳۹۳ ۱۸:۲۵:

بله

[پاسخ]

سامان عبدولی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۳ آذر , ۱۳۹۳ ۱۸:۳۴:

بله ایرج کوهدشتی هست

[پاسخ]

ایوار در گفته :

چند عکس خوب داشتی که خاص بودند
ارتباط موسیقی سنتی با بچه هایی که پایین سن بودند.

[پاسخ]

وحیدبلورانی پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۸ تیر , ۱۳۹۱ ۲۱:۳۰:

ناله استادرحمانپور فریاددرگلوشکسته همه انسانهاست

[پاسخ]

مهران یوسفی فر گراوند پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲ آذر , ۱۳۹۵ ۰۱:۵۸:

درود برقهرمان به دست بادفراموشی شده زمان.

[پاسخ]

محراب در گفته :

سلاخی زار می گریست به قناری کوچکی که دل بسته بود؛استادایرج رحمانپورهنرمند بزرگ موسیقی لری در ایران ….%

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۸ تیر , ۱۳۹۱ ۲۰:۴۹:

موسیقی لری تنها نه که موسیقی لکی و لری!!!!!

[پاسخ]

وحید عبدولی در گفته :

استاد ایرج رحمانپور عبدولی از حضور شما در مسابقه گهر زاگرس برابر ملوان انزلی تشکر مینکنیم و امیدواریم با مشغله کاری که دارید باز هم در مسابقات بعدی این تیم لرستانی حضور داشته باشید.

[پاسخ]

هادی زارعی - تهران در گفته :

مریم خانم استاد ایرج رحمانپور متولد شهرستان کوهدشت و از طایفه محترم عبدولی که یکی از طوایف شاخص و به نام کوهدشت هستند می باشد و از برادران با غیرت ما می باشند

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ شنبه ۳۱ تیر , ۱۳۹۱ ۱۹:۴۷:

من ازتمامی هواداران این جناب(استادرحمانپور)معذرت میخوام!!!چون واقعانمیشناختمش !حتی نمیدونستم لره یالکه؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

وحید عبدولی- تهران در گفته :

باتشکر از مریم خانم خواهش میکنیم که جواب دادی امیدواریم که استاد رحماپور را کامل شناخته باشید وبه جواب رسیده باشید

[پاسخ]

غضنفر رحیمی-گل زرد در گفته :

لطفا اگه امکان داره زندگی نامه استادرحمانپور عبدولی رادرسایتتون قراربدین.باتشکرغضنفر

[پاسخ]

عباسی در گفته :

باسلام وتشکراززحماتتون/به دوستانی که باصدای استادرحمانپورآشنایی ندارن توصیه میکنم دریکی ازکنسرت های ایشون شرکت کنن/اونوقت دیگه نیازی به معرفی نداره…هنرجاومکان نمیشناسه!

[پاسخ]

yek lorestanooooo yek iraj ——– vasalam

[پاسخ]

داوود در گفته :

خسته نباشی دمت گرم دستت درد نکنه……فقط استاد رحمانپور موسیقی لرستان را رونق داد و سبک بخصوصی به جای گذاشت

[پاسخ]

عکس های کنسرت استاد رحمانپور در پلدختر رو اگه میشه بگذارید که تماشا کنیمومر 30

[پاسخ]

م عبدولی در گفته :

سلام خدمت استادبزرگ وقوم بزرگ عبدولی اگه میشه اهنگ های قدیمیتوبزنی بیرون

[پاسخ]

م عبدولی در گفته :

سلام خدمت استادبزرگ اگه میشه اهنگهای قدیدیمیتوپخش کن

[پاسخ]

قایل توجه همگی ایرج رحمانپور متولد باجگیران خرم اباده نه کوهدشت. به جای این دروغگویی بهتره همیشه اطلاعات درستی تو سایت تون قرار بدید.

[پاسخ]

سامان عبدولی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۳ آذر , ۱۳۹۳ ۱۹:۳۴:

اقا رضا اشتباه نکن ایرج کوهدشتی نه خرم ابادی بدش ایرج از طایف بزرگ عبدولی هست پس حر ف از خودد در نیا

[پاسخ]

سجاد فلاحی در گفته :

بسیار زیبا بود و سپاس. چاکر هرچی لره

[پاسخ]

علی کوشکی در گفته :

خسته نباشید استاد،شما مایه افتخار قوم لر هستید.

[پاسخ]

محمد در گفته :

سلام،ولا تا جاي که دونم استاد متولد خرم اباده ولي د کودشت بزرگ بيه

[پاسخ]

ایرج تو افتخاری کین ارا کویشت و کویشتی.

[پاسخ]

سامان عبدولی در گفته :

ما افتخار می کنم که ایرج عبدولی هست

[پاسخ]

سامان عبدولی در گفته :

استاد بزرگ ما افتخاره میکنم از طایف بزرگ عبدولی هستی انشالا هر جا هستی پیروز سر بلند باشی

[پاسخ]

همایون بیرانوند در گفته :

استاد ایرج هم از نظر شاعری هم ازنظر آهنگسازی و بالاخص صدا هیچکس تو ایران مثه او نیومده..ایرج دوستت داریم

[پاسخ]

ایرج عزیــــــز مایه افتخار همه مونی، جونم د تشـــــنــیــت . . .

[پاسخ]