- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

هفته ی کوهدشت در شبکه سه سیما

 

IMG_9832

 

بهمن ابراهیمی تهیه کننده و کارگردان مستند باسیمره در گفتگوی اختصاصی با میرملاس اظهار داشت هفته آینده را باید هفته کوهدشت در شبکه نامید چراکه چهار قسمت از مستند با سیمره که اختصاص به کوهدشت و مناطق اطراف آن دارد در هفته آینده در کنداکتور پخش شبکه ۳ قرار دارند. از شیرز تا کنی کوخا ، کوهدشت جامال نخستین، از زیتون تا رودبار و یاقوتهای سیاو هفته آینده از شبکه سه پخش خواهد شد و نام کوهدشت در این هفته بیشتر از هر شهر دیگری شنیده خواهد شد.همچنین هفته مابعد نیز نوبت به پخش مستندهایی در خصوص سایر شهرهای لرستان از جمله الشتر ،خرم آباد و پلدختر خواهد رسید . ابراهیمی افزود قسمتهای دهم تا بیست و یکم مستند باسیمره به لرستان اختصاص دارد که میتوان گفت جذاب ترین بخشهای این مجموعه هستند.

کارگردان کوهدشتی این مستند اظهار داشت: مستند با سیمره از شبکه ۳ هر هفته از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۱ صبح پخش می‌شود و بازپخش آن نیز بعد از ساعت یک بامداد است.
ابراهیمی با اعلام این که از ابتدای اردیبهشت نیز شبکه شما این مستند را در کنداکتور قرار داده افزود: از مخاطبین لرستانی تقاضا می‌کنم که پیشنهاد و نظرات خود را با شماره پیامک ۳۰۰۰۰۳ با پخش شبکه ۳ در میان بگذارند.
وی افزود: مستند با سیمره طی ۲۷ ماه کار مداوم از مرداد ۹۱ تا مهر ۹۳ در واحد فرهنگ و تاریخ شبکه جام‌جم تولید شده است.