تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پلدختر منصوب شد

  • کد خبر : 66925
  • 01 اردیبهشت 1394 - 16:01

طی حکمی از سوی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان میر دریکوند به عنوان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پلدختر منصوب شد. به گزارش میرملاس ، طی حکمی از سوی آقای مهندس بهاروندی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آقای عابدین میر دریکوند به عنوان سرپرست اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان پلدختر منصوب […]

IMAGE634990245048602622

طی حکمی از سوی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان میر دریکوند به عنوان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پلدختر منصوب شد.

به گزارش میرملاس ، طی حکمی از سوی آقای مهندس بهاروندی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آقای عابدین میر دریکوند به عنوان سرپرست اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان پلدختر منصوب شد و از زحمات آقای مهندس سیاوش میرزایی در دوران تصدی در مسوولیت اداره قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومی منابع طبیعی لرستان در فروردین سال جاری این دومین سرپرست اداره منابع طبیعی شهرستان است که از سوی مهندس بهاروندی منصوب می شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66925

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای دریکوند و شما آقای مهندس بهاروندی خواهش می کنیم التماستون می کنم جهت رضای خدا هم که شده شما جلو تخریب جنگلهای منطقه کشماهر کوهدشت رو بگیرید از منابع طبیعی شهرستانهای دره شهر و آبدانان یاد بگیرد که چطور جلوی خشک شدن درختان بلوط با شاخه زنی ، حفر چاله پای درختان و درج ونوشتن مطالب آموزشی و بازدارنده تخریب روی تخته سنگها و نصب بنر و …گرفته اند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.