تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
5

سردار مویدی : ارتباط آنلاین پلیس ایران و ترکیه/ همکاری ماموران مرزبانی

  • کد خبر : 66952
  • 02 اردیبهشت 1394 - 14:26

  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا به ارتباط آنلاین پلیس مرزبانی ایران و ترکیه اشاره کرد و اظهار داشت: مهمترین علت همکاری با پلیس ترکیه بحث آموزشی است. به گزارش میرملاس ، سردار علی مویدی در دیدار با رئیس مرکز مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان‌یافته پلیس ترکیه گفت: پلیس ترکیه یکی از […]

IMG15154346

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا به ارتباط آنلاین پلیس مرزبانی ایران و ترکیه اشاره کرد و اظهار داشت: مهمترین علت همکاری با پلیس ترکیه بحث آموزشی است.

به گزارش میرملاس ، سردار علی مویدی در دیدار با رئیس مرکز مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان‌یافته پلیس ترکیه گفت: پلیس ترکیه یکی از شرکای فعال ما در عرصه مبازره با مواد مخدر است و از آنجایی که مواد مخدر جزء جرایم سازمان‌ یافته محسوب می شود، اعتقاد داریم باید با تعامل همه کشورها به مبارزه جدی با بحث قاچاق مواد مخدر بپردازیم.

وی افزود: برای محقق شدن این مهم، همکاری تنگاتنگی با مأموران پلیس ترکیه و مأموران مرزبانی این کشور به‌وجود آمده و در همین راستا نشست‌های دو جانبه‌ای بین دو کشور ایران و ترکیه صورت گرفته است.

سردار مویدی با اشاره به دیدار با همتای ترکی خود دستاوردهای این دیدار را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: این دیدار در جهت تکمیل همکاری‌های قبلی و عملیاتی کردن تفاهم‌نامه‌های امضا شده در سال گذشته صورت پذیرفته و بر آن هستیم تا با انتقال تجارب بین کشور ایران و ترکیه که به صورت فعال در زمینه مبارزه با ترانزیت مواد مخدر فعالیت می کنند، تجارب اطلاعات داشته باشیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا مهمترین محور همکاری میان دو کشور دوست و همسایه را بحث آموزش پلیس عنوان کرد و ادامه داد: ما باید با انتقال اطلاعات و تجارب در میان پلیس هر دو کشور گامی موثر برای برخورد هر چه بهتر و مستمرتر با قاچاقچیان مواد مخدر برداریم.

وی در ادامه با اشاره به نگاه های مشترک در بحث مبارزه با مواد مخدر میان دو کشور اضافه کرد: همین ارتباط خوب باعث شده است که فعالیت‌های مناسبی در برخورد با قاچاقچیان و ترانزیت‌کنندگان مواد مخدر صورت پذیرد.

سردار مویدی با اشاره به طولانی بودن مرز مشترک میان ایران و ترکیه خاطر نشان کرد: تعامل پلیس ایران با پلیس ترکیه تا حدی است که مرزبانان ما با مرزبانان ترکیه ارتباط آنلاین دارند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66952

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. از تلاش های سردار مویدی در رابطه با مبارزه با مواد مخدر نهایت تشکر و قدر دانی را داریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.