تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

شیوه جدید هک کاربران whatsapp ( برنامه پیام رسان )

  • کد خبر : 67033
  • 03 اردیبهشت 1394 - 8:26

  هشدار رئیس پلیس فتا استان لرستان در خصوص نحوه جدید هک برنامه پیام رسان whatsapp که محبوبیت زیادی بین کاربران خود پیدا کرده و کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. به گزارش میرملاس ، سرهنگ “فرهاد ابدال چگنی “ضمن توصیه به شهروندان ، گفت: این برنامه هیچ گونه امکانی در خصوص ایجاد ارتباط […]

صاحب-واتس-آپ-چگونه-میلیاردر-شد-3

 

هشدار رئیس پلیس فتا استان لرستان در خصوص نحوه جدید هک برنامه پیام رسان whatsapp که محبوبیت زیادی بین کاربران خود پیدا کرده و کاربران زیادی از آن استفاده می کنند.

به گزارش میرملاس ، سرهنگ “فرهاد ابدال چگنی “ضمن توصیه به شهروندان ، گفت: این برنامه هیچ گونه امکانی در خصوص ایجاد ارتباط تصویری بین کاربران خود قرار نداده است و کاربران تنها می توانند از طریق ارسال متن ،صوت ، تصویر یا فیلم به صورت غیر مستقیم ارتباط داشته باشند در واقع کاربر ابتدا باید نسبت به تهیه فیلم یا عکس اقدام ،سپس آن را برای سایر کاربران به اشتراک بگذارند.

وی افزود : با عنایت به نقص موجود در برنامه مذکور هکر ها بیکار ننشسته و با ارسال یک لینک به کاربران این برنامه به آنها اعلام می کنند که با کلیک روی این لینک این امکان برای آنها فراهم خواهد شد تا با سایر کاربران ارتباط صوتی تصویری داشته باشند.

رئیس پلیس فتا استان تصریح کرد : هنگامی که کاربران روی آن لینک کلیک کرده به سروری خطرناک هدایت شده که علاوه بر هک کلیه محتویات این برنامه شامل عکس ،فیلم و… سایر اطلاعات گوشی آنها که درون آلبوم تصاویر و فایل های مهم روی گوشی ذخیره شده است نیز به سرقت می رود.

“ابدال چگنی” اظهار داشت : کارشناسان پلیس فتا لرستان به طور مستمر این گونه لینک ها را بررسی کرده و به کاربران اطلاع رسانی می کنند ،بنابرین کاربران باید جانب احتیاط را در نظر گرفته و هنگام استفاده از این گونه برنامه ها نهایت دقت را داشته باشند تا طعمه هکر ها نشوند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67033

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ممنون از اطلاع رسانیتون ولی آخر زمانه متاسفم برای کسانی که این برنامه رو بدون آگاه سازی مملکت بخصوص جوانان فقط به فکر درآمد زایی هستند دراختیار تمام جوانان قرار دادند…..چه میشد قبل از در دسترس قرار دادن اطلاع رسانی میشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.