تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

خبر خوش برای مردم کوهدشت / ابلاغیه اجرایی شدن ساخت “بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی” کوهدشت با اعتبار “۵۳ میلیارد تومان” صادر شد

  • کد خبر : 67130
  • 03 اردیبهشت 1394 - 23:30

    به گزارش اختصاصی میرملاس ؛ مجوز عملیات اجرایی و ماده ۲۱۵ مصوبه بیمارستان جدید ۱۶۰ تختخوابه کوهدشت از سوی کمیسیون ماده ۲۱۵  قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران صادر شد. دکتر امینی زاده در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار میرملاس با بیان این خبر خوش برای مردم شهرستان کوهدشت گفت :  به […]

 0 (16)

 

به گزارش اختصاصی میرملاس ؛ مجوز عملیات اجرایی و ماده ۲۱۵ مصوبه بیمارستان جدید ۱۶۰ تختخوابه کوهدشت از سوی کمیسیون ماده ۲۱۵  قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران صادر شد.

دکتر امینی زاده در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار میرملاس با بیان این خبر خوش برای مردم شهرستان کوهدشت گفت :  به استناد ماده ۲۱۵ قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و بنا به پیگیری ها و درخواست شبکه بهداشت و درمان شهرستان در تاریخ ۹۳/۹/۲۳ و همچنین پیگیری های مستمر ؛  مجوز ساخت “بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی” کوهدشت با اعتبار “۵۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان” صادر شد که عملیات ساخت این بیمارستان بزودی اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: پس از مطالعات نهایی در سال۹۳ و از آن جایی که بیمارستان امام خمینی (ره)  با قدمت بیش از ۲۲ سال، امکان خدمات‌رسانی مطلوب به بیماران شهرستانی  با جمعیت بیش از ۲۳۰ هزارنفر را از دست داده است، با ابلاغ مصوبه کمیسیون ماده ۲۱۵ اجرای این بیمارستان جدید ۱۶۰ تختخوابی محقق می‌شود.

امینی زاده ادامه داد : در این ابلاغیه مدت زمان ساخت این بیمارستان مشخص شده است و طی ۵ سال اجرا و در سال ۹۸ به بهره برداری خواهدرسید  .

وی با اشاره به اینکه کار در حوزه  سلامت مصداق مدیریت جهادی است و خدمات جهادی بهداشت و درمان در دولت تدبیر و امید سبب افزایش اعتماد مردم شده  است.  هر چقدر در حوزه سلامت خدمات را افزایش دهیم نتیجه‌اش در افزایش شادابی و نشاط در جامعه ملموس‌تر می‌شود.

 

photo_2015-05-02_23-56-17

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67130

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 42در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴۲
  1. درود خدا بر مدیران اصلاحات و نماینده پر تلاشمان.

  2. سلام ؛به امید خدا که محقق بشه؛یه گام خوبیه به سمت بهداشت وسلامت عمومی جامعه
    ایدون باد

  3. خداروشکر بالاخره در حاشیه کوهدشت خاتمه پیدا میکنه

  4. خبر خوشی است ، انشاء اله به زودی شاهد ساخت این بیمارستان باشیم

  5. باتشکر از نماینده پیگر و دکتر امینی زاده.امیدواریم عملیات اجرایش هر چه زودتر اعاز بشه

  6. این یکی مصوبات سفرریاست جمهورقبلی است که باپیگیری حاج اقا قبادی اجرایی شد مانند راه اهن سد معشوره پتروشیمی که انشاالله همه به بهره برداری خواهند وکوهدشت به حق خود خواهد رسید

  7. انشاالله -درود برمردان خدایی ودلسوزکوهدشت واقعا مردم قدر شناسند وتاریخ گواه خوبی خواهد بود

  8. خداوند جناب اقای قبادی راهر کجا هستن مستدام بدارد که اگر زحمات ایشان نبود کوهدشت همچنان عقب می افتاد چه فایده قدر زحمات ایشان را ندانستیم اگر نمی بود اقای قبادی’۰۰۰۰۰؟

  9. دکترشماکه متولی سلامتدرشهرستانی،لطف کنیدیه نظارتی براین ب اصطلاح تالارها داشته باشید،والله ادم چندشش میادبشینه روفزششون،فذاخوردن دراین ظرف ها بشکل چندنفری ،خودتون میدونیدچه مشکلاتی رومیدونه بوجودبیاره

  10. بازم انتخابات نزدیک شد شعار های الکی سر میدن به قول شاعر به عمل کار برآید به سخن رانی نیست

  11. درود بر مدیر لایق دکتر امینی زاده . ازایشان و نماینده پیگیر آقای ملکشاهی تشکر میکنیم . دکتر امینی زاده نشاط و تحرک پویایی همراه با تدبیر را به حوزه سلامت تزریق کرده است . هماهنگی ایشان با آقای ملکشاهی را به فال نیک میگیریم و امیدواریم در حوزه آموزش وپرورش نیز فعالیتهایی در شأن معلمان و دانش آموزان عزیز شهرستان انجام گیرد.

  12. اگه دوستان تاریخ مجوز رو نگاه کنن می فهمند کار کدوم نماینده بوده

  13. درود بر ملکشاهی ارام وصبور و پیگیر

  14. درود بر نماینده پرتلاش و بدون ادعا جناب اقای دکتر ملکشاهی

  15. چرا پزشکان متخص که قرار بود ۳۰۰۰ تومان برای ویزیت بگیرند علاوه بر این ۱۰۰۰۰ تومان هم داخل اتاق پزشک می گیرند مثل دکتر … متخصص … _ دکتر امینی پیگیر باشند لطفا

  16. تاریخ ها فقط مال سال ۱۳۹۳ به بعد هستند لطفا نگاه کنید….. قبادی کج بود؟؟؟؟؟ لطفا صادق باشیم

  17. درود خدا بر ملکشاهی خداوند شما را نگه دارد ودرود بر دکتر امینی زاده نمیدونم چرا بعضی ها خدمت به این بزرگی را نمی بینند باز هم تشکر از دست اندرکاران وخدا قوت به ملکشاهی

  18. درود بر نماینده فعال و صبور شهرستانمان انشالله موفق شوید.

  19. سلام ودرود خدا بر نماینده شهرستانهای کوهدشت و رومشگان و دکتر امینی زاده

  20. افلاین عزیز شما خوب متوجه نشدی یعنی خوب نگاه نکردی

  21. اگه این موضوع، وعده سر خرمن نیست و در سال ۹۸ قرارده بیمارستان افتتاح بشه باید تا حالا شروع به کار شده باشد. این زمین کجاست؟

  22. خداروشکر

  23. احتمالا آب و برقش از معشوره تامىن مى شه!

  24. مصوبات جناب قبادی شاهرخی یکی پس از دیگری رونمانی می شود.

  25. جناب کونانی طرح های بزرگ نیاز به زمان داره مانندسدسیمره همسایه بخش شما که ببش ازده سال است شروع شده معشوره درحال ساخته مصوبات بایک روزویک سال درست نشدند

  26. با توجه به محرومیت مردم و تلاش مدیران در تخصیص اعتبار ،امید است در واگذاری و شناسایی پیمانکار دقت بیشتری شود و سعی شود از پیمانکاران با رزومه استفاده شود بهتر است به غیر بومی و دارای بنیه مالی واگذار شود این مردم مصیبت های زیادی را تحمل نموده اند.

  27. شما که طرح های دیگران را به اسم ملکشاهی معرفی مینمایید پارک دلیجانی و بیمارستان امام خمینی که سال هاست به بهره برداری رسیده اند جزو مصوبات خود در تاریخ ۹۳/۰۹ ثبت نمایید.

  28. ربطی به ملکشاهی نداره کمی تعقل خوبه!!!!!!!دست بهداشتی درمانیها دردنکنه.

  29. عرض خداقوت وخسته نباشیدخدمت تمامی دلسوزان واقعی هنوزکلنگ زنیم نشدن ماداریم همدیگرو تخریب میکنیم هرکسی درهرجایگاهی قدمی دررفع محرومیت زدایی منطقه برمیدارد صمیمانه دستشان رامیفشاریم ودعای خیرمان رابدرقه راهشان قرارداده وامیدعاقبت بخیری رابرایشان ارزومندیم عامین

  30. باتشکر از زحمات دکتر امینی زاده امیدورام در تمام مراحل کار وزندگی موقق باشید

  31. الحمدلله حق را باید گرفت بامنطق نشد بازور باچنگ ودندان…ولی معشوره غیر قابل گذشت است …

  32. با سلام و درودبر رسانه محترم .البته اگر صداقت و وجدان خود را قاضی کنید همین پروژه های بیمارستان ،پتروشیمی، سدمعشوره و ………در طی چند سال پیش بنام آقای حاج آقا قبادی چه در کتاب تحولی در مسیر توسعه ایشان و چه از طریق همین رسانه شما توسط وی مصوب شد و در کارهای تبلیغاتی در کارهای انتخاباتی حاج آقا نام می بردید ولیکن نمیدانم فلسفه این چیست ؟ که اکنون همشون داره بنام آقای ملکشاهی نامی برده میشود و از زحمات و فعالیت نمایندگان سابق اسمی برده نشده .این که همه ی مردم آگاهند که یک طرح به این بزرگی آن هم تقریباً ۵۳ میلیارد بودجه آن است در طی ۴ ماهه تصویب بشه هر چند هم به فعالیت و زحمات جسورانه و پرتلاش جناب آقای دکتر امینی زاده هیچ شک و تردیدی نیست ولیکن حیف است که زحمات نماینده قبلی را نیز نادیده گرفت و بنده نیز با حضور روسای قبل شبکه بهداشت بدنبال زمین جهت احداث همین بیمارستان بودم ولی متاسفانه زمینی به وسعت ساخت این پروژه پیدا نشد زیرا می بایست این زمین را کسی بصورت رایگان هبه نماید و کسی نبود.ضمناً این کارها خیلی کار بزرگی نیست چون که مردم محروم این شهرستان بیشتر از اینها لیاقت دارند هر چند این بزرگ نمایی ها جهت تبلیغات در دوره آتی است . جناب آقای آزادبخت خواهشمندم بخاطر خدا و وجدان آگاه و بیدارتان این کامنت را به نمایش بگذارید.

  33. مردم عزیز نسبت به این مسائل خیلی آگاهی دارند و شاید به جراءت قسم میخورم که ۸۰ درصد این کامنت ها از طرف دوستان نماینده گذاشته شده زیرا مردم می دانند پروژه های عظیمی مانند سد معشوره و بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ،پتروشیمی و ذوب آهن و….چه مشکلاتی در خصوص تصویب طرح و به سرانجام رساندن همچنین پروژه هایی در طی چند ماه و شاید در طی ۲ سال بطول می انجامد نه در طی ۴ ماه که آن هم درست در زمان آقای دکتر امینی زاده اومده طرح تصویب و بودجه آن هم با مبلغ هنگفتی و با چه دروغ های آشکاری با مردم منطقه سیاسی کاری و عوام فریبی می کنند .بخدا قصد تخریب شخص دکتر را ندارم ولی این شماها طرفداران نماینده در صدد تخریب و زیر پا گذاشتن زحمات ایشان هستید و یا هستند . از اینکه دکتر امینی زاده با شجاعت و دلسوزانه زحمات و نظارت درست را در امر بهداشت و سلامت این منطقه دارند شکی نیست و شاید بگم ایشان و آقای دکتر ملکشاهی ریاست وقت شبکه در چند سال گذشته و همچنین دکتر تورج آزادبخت با اقتدار و با وجدانی بیدار و آگاه در این زمینه زحمات وافری کشیدند ولی خداوکیلی کار دیگران و اقدامات نمایندگان گذشته را در نظر بگیرید .

  34. از اینکه در طرح تحول نظام سلامت توسط وزیر محترم بهداشت نسبت به امر سلامت در طی دو سال اخیر زحمات زیادی کشیدند جای هیچ سئوالی نیست زیرا ایشان در فکر ساخت و ساز بیمارستانهای با قدمت چندین ساله در شهرستانها و در خود بیمارستانهای تهران هستند حالا گوشه چشمی به این شهری که با ۲۳۰ هزار جمعیت داشته باشند کار خیلی بزرگی است . شما را به تمام مقدسات قسم میدم از این امر خداپسندانه استقبال صحیح و مناسب داشته باشید و این موضوع را در حیطه سیاست و به نفع کسی در امر تبلیغات محسوب نفرمائید هر چند دکتر امینی زاده خودشون خوب می دانند که اصل ماجرا از چه قرار است و متاسفانه در بیشتر مصاحبه های خود نسبت به نماینده فعلی خیلی اغراق می کنند هر چند مردم همه ی این مسائل را بطور وضوح می دانند.جناب دکتر با این مصاحبه ها کاری درست نمیشه مگر همت شخص خودتون آن هم در کنار مسئولین دانشگاه.البته شما در مصاحبه خود قول ساخت ۵ ساله داده اید در صورتی که بیمارستان شهید رحیمی در زمان بهبوهه خوبی که داشت با بالای ۱۰ سال ساخته شد لطفاً وعده سر خرمن ندهید زیرا اینها فقط در خصوص مسائل تبلیغات بیشتر بکار برده می شوند .

  35. با سپاس از کلیه دوستان عزیز که با آگاهی بیشتر و موشکافانه ریز بین و با دقت همه ی مسائل را می دانند . ولی دوستان مطمئن باشید که در خصوص موضوع احداث بیمارستان صحت دارد ولی بدانید که در این زمینه امیدوارم نه تنها از نماینده فعلی بلکه از نمایندگان گذشته نیز یادی بشود. ضمناً جهت ساخت و ساز این بیمارستان نیاز به اهداء زمبن بطور رایگان هست و البته اگه مانند کلنگ زنی پتروشیمی که در منطقه خوشناموند کلنگ زنی شد نباشد که فقط عوام فریبی بیش نبود.اما در زمینه احداث بیمارستانی دیگر در کوهدشت که از ۶ سال پیش شروع شده و اکنون به سرانجام رسیده حالا آقایان میخواهند یک همچون بیمارستانی در طی ۵ سال ساخت و ساز نمایند خدا می داند.

  36. چند ایراد در مجوز و سخنان دکتر وجود دارد ۱- طرح مطالعاتی در سال ۱۳۹۳ نهایی شده پس معلوم است که در طی چند سال روی این پروژه تحقیقات صورت گرفته که در سال ۹۳ نهایی شده است البته هر چند مهندسین مشاور مطالعات نوی بدرستی بر این موضوع واقف هستند. ۲- این ۳ سطر مصاحبه دکتر امینی زاده دقت فرمائید ؟ ( بنا به پیگیری ها و درخواست شبکه بهداشت و درمان شهرستان در تاریخ ۹۳/۹/۲۳ و همچنین پیگیری های مستمر ؛ مجوز ساخت “بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی” کوهدشت با اعتبار “۵۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان” صادر شد که عملیات ساخت این بیمارستان بزودی اجرایی خواهد شد…..)سئوال به این مصاحبه دکتر عنایت فرمائید که فرموده اند در تاریخ مذکور درخواست شبکه بهداشت جهت احداث این بیمارستان شده است در صورتی که در مجوز ذکر شده است که طرح نهایی مطالعاتی در سال ۹۳ به اتمام رسیده است. ۳- جناب آقای دکتر عزیز در مجوز حهت ساخت و احداث از سال ۹۴ تا ۹۸ به مدت ۴ سال مشخص گردیده که فکر کنم دکتر آن را به ۵ سال موکول کرده اند البته ما مردم کوهدشت به ۱۰ سال هم راضی هستیم . جناب آقای آزادبخت جان مادرت این کامنت را به نمایش بگذارید. متشکرم

  37. با پوزش از اینکه در خصوص اتمام پروژه از ۵ سال به ۴ سال اشتباهی ذکر شد اصلاح می نمایم.ولی منظور بنده اینست که تا زمین اهداء بشود و شروع بکار بشه بیشتر از ۵ سال طول میکشه چون الان فعلاً ۲ ماه از سال میگذره

  38. قضاوت این پروژه عظیم که با جان مردم در ارتباط مستقیم است٬ با آینده گان. در این شکی نیست که طرح مطالعاتی این بیمارستان در گذشته شروع شده بود ولی در چند سال گذشته بخاطر وجود برخی مدیران ناکارآمد چه در سطح شهرستان و چه استان به فراموشی سپرده شده بود. زنده کردن این طرح کار آسانی نیست. . در ضمن هر پروژه بزرگی تا ردیف بودجه ملی را نگیرد ارزشی ندارد. ماده ۲۱۵ همان گیر نهایی بود که در گذشته بعلت برخی مسائل رفع نشد.
    اگر جناب دکتر امینی زاده مدت پروژه ذارا ۵ سال اعلام کردند بخاطر این است که تا تهیه زمین و تغییر کاربری ان زمان نیاز دارد ایشان این زمان را اضافه کردند به مدت ساخت چون به درستی پروسه های اداری را میدانند و نمیخواهند بعدا شرمنده مردم باشند.
    این بودجه از زمان ابلاغ به مدت دوسال محفوظ است.
    درجناب دکتر از روز ابلاغ این مصوب کمیسیون ماده ۲۱۵ بجد پیگیر تهیه زمین این پروژه هستند. این پروژه سیاسی نیست فقط شما عزیزان آن را سیاسی میکنید.
    بفکر خدمت به مردم باشیم و ماهیت اصلی این پروژه را فراموش نکنیم و همگی کمک کنیم تسریع در این کار صورت گیرد.
    صبور باشید و پایدار

  39. در خصوص زمان درخواست باید همین را بگویم که در متن مصوبه کمیسیون ماده ۲۱۵ امده است که بنا به درخواست ان دستگاه. این بمعنای ان نیست که فقط با یک درخواست کار به اینجا رسیده است. پروسه های زیادی را گذرانده ست ولی بدون هیچ جانب داری باید گفت که بفراموشی سپرده شده بود و همت و تلاش زیادی لازم داشت که انرا احیا کرد . خواهش میکنم دوستان سیاسی با این موضوع رفتار نکینم. باید قدر دان افرادی باشیم که برای این پروژه زحمت کشیدند. چه جناب دکتر امینی زاده چه جناب دکتر ساکی. اقای ملکشاهی. فرماندار زحمتکش و چه حاج آقا قبادی ‌و تمام افرادی که برای احداث ان زحمت کشیدند.

  40. ای کاش این اختلاف سلیقه هاروکناربزنیم وهمه تلاش کنیم کوهدشت آبادشه هرکی هرکاری ازدستش بیادخداوکیلی کوتاهی نکنه حالاهرکی باشه مهم رفاه وآسایش مردمه پس لطفاًدرسال هم دلی وهم زبانی ماهم بیایم هم دل وهم زبان باشیم به امیدروزی که هیچ کوهدشتی برای انجام کاردواودرمون ،دانشگاه وتحصیل،و…….به شهری دیگه نره

  41. با سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم رسانه. از اینکه بعضی البته به ندرت کامنت های سازنده و منتقد را به نمایش می گذارید کمال تشکر و از حسن نیت شما بی نهایت سپاسگزارم ولیکن ای کاش کامنت شب گذشت که بنام همین اصولگرا ارائه شد به نمایش می گذاشتید زیرا به شخصی خاص توهین نشده بود و واقعاً عین حقیقت مطلب را خدمت مردم عرض نمودم . ضمناً در پایان از مردم خواهشمند م که با نقطه نظرات خود رسانه را در راستای اهداف رسانه ای و با انتشار خبرهای منطقی و در خور شایسته این مردم که نسبت به همه ی مسائل سیاسی آگاهی دارند همکاری و لی مدیریت محترم این را بداند چون که در بعضی از خبرها اغراق مشاهده می گردد و شاید بهتر بگویه تا حدودی به جانبداری و حمایت از کار تبلیغاتی انتخابات شخص خاص می باشد مردم نسبت به پیگیری خبرهای شما میل سرد هستند.امیدوارم که در این خصوص تجدید نظر بفرمائید. هرچند آگاهی زیادی در خصوص فیلتر شدن سایت شما در سال گذشته و به چه خاطر منجر گردید .ولیکن از راستگویی و با وجدانی آگاه و بیدار و صداقت کامل موفق می شوید متشکرم . ولی امیدوارم که کامنت شب گذشته در یکشنبه مورخ ۶/۲/۹۴ را به نمایش بگذارید.

  42. از کامنتها چنین مشخصه که باید زمینی هبه بشود و بعد بیمارستان احداث شود !!!!!!!!!!!!!
    اگر هبه نشود چه اتفاقی می افتد ؟؟؟؟؟؟؟؟
    این همه کلنگ زنی بی نتیجه به خاطر همین چیزهاست دیگر، ۵۲ میلیارد بودجه احداث می دهند بعد دنبال هبه می روند اگر کسی هم هبه نکند روی این کلنگ هم مثل بقیه کلنگها تار عنکبوت می بندد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.