- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

خبر خوش برای مردم کوهدشت / ابلاغیه اجرایی شدن ساخت “بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی” کوهدشت با اعتبار “۵۳ میلیارد تومان” صادر شد

 0 (16)

 

به گزارش اختصاصی میرملاس ؛ مجوز عملیات اجرایی و ماده ۲۱۵ مصوبه بیمارستان جدید ۱۶۰ تختخوابه کوهدشت از سوی کمیسیون ماده ۲۱۵  قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران صادر شد.

دکتر امینی زاده در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار میرملاس با بیان این خبر خوش برای مردم شهرستان کوهدشت گفت :  به استناد ماده ۲۱۵ قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و بنا به پیگیری ها و درخواست شبکه بهداشت و درمان شهرستان در تاریخ ۹۳/۹/۲۳ و همچنین پیگیری های مستمر ؛  مجوز ساخت “بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی” کوهدشت با اعتبار “۵۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان” صادر شد که عملیات ساخت این بیمارستان بزودی اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: پس از مطالعات نهایی در سال۹۳ و از آن جایی که بیمارستان امام خمینی (ره)  با قدمت بیش از ۲۲ سال، امکان خدمات‌رسانی مطلوب به بیماران شهرستانی  با جمعیت بیش از ۲۳۰ هزارنفر را از دست داده است، با ابلاغ مصوبه کمیسیون ماده ۲۱۵ اجرای این بیمارستان جدید ۱۶۰ تختخوابی محقق می‌شود.

امینی زاده ادامه داد : در این ابلاغیه مدت زمان ساخت این بیمارستان مشخص شده است و طی ۵ سال اجرا و در سال ۹۸ به بهره برداری خواهدرسید  .

وی با اشاره به اینکه کار در حوزه  سلامت مصداق مدیریت جهادی است و خدمات جهادی بهداشت و درمان در دولت تدبیر و امید سبب افزایش اعتماد مردم شده  است.  هر چقدر در حوزه سلامت خدمات را افزایش دهیم نتیجه‌اش در افزایش شادابی و نشاط در جامعه ملموس‌تر می‌شود.

 

photo_2015-05-02_23-56-17