تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

فرماندار کوهدشت : کشت ذرت و جالیز در کوهدشت ممنوع شد

  • کد خبر : 67160
  • 03 اردیبهشت 1394 - 23:40

  فرماندار کوهدشت گفت: در آینده در رابطه با صدور مجوز به استناد ممنوعه بودن دشت کوهدشت برای برداشت‌های بی‌رویه خودداری به عمل می‌آید. محمدکرم محمدی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: کشت ذرت و جالیز در شهرستان ممنوع می‌شود. فرماندار کوهدشت گفت: کمیته آب شهرستان آمار کشت‌های بهاری و کشت‌های جالیزی را به فرمانداری […]

IMG_۲۰۱۴۱۰۰۲_۲۲۳۲۱۹

 

فرماندار کوهدشت گفت: در آینده در رابطه با صدور مجوز به استناد ممنوعه بودن دشت کوهدشت برای برداشت‌های بی‌رویه خودداری به عمل می‌آید.

محمدکرم محمدی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: کشت ذرت و جالیز در شهرستان ممنوع می‌شود.

فرماندار کوهدشت گفت: کمیته آب شهرستان آمار کشت‌های بهاری و کشت‌های جالیزی را به فرمانداری ارسال می‌کند، همه تدابیر اندیشیده شده در جهتی است که بتوانیم از خالی شدن بیشتر سفره‌های زیرزمینی جلوگیری کنیم، با همکاری همه به خصوص کشاورزان عزیز بتوانیم، از این کار جلوگیری به عمل آوریم.

محمدی تصریح کرد: اداره برق و آب شهرستان برای بررسی کنتورهای هوشمند نصب شده بر سر چاه‌ها اقدام کنند.

این مسئول افزود: امیدواریم در آینده در رابطه با صدور مجوز به استناد ممنوعه بودن دشت کوهدشت برای برداشت‌های بی‌رویه خودداری به عمل می‌آید.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67160

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۱
  1. فرماندار عزیز. طبق شنیده هاحدود صدو هشتاد چاه صنعتی در کوهدشت وجود دارد که متا سفانه از آنها درزمینه کشاورزی خصوصا ذرت و چقندر استفاده میشود و اداره آب گاهی اوقات جریمه ای ناچیز و خنده دار میکند. اقدام شما برای کنترل کشت محصولات آب دوست بجا اما بنظر شما کنترل اقدام غیر قانونی این چاه های صنعتی کمتر از این موضوعست؟؟؟

  2. همش حرفه بیایید تو رومشکان دارن چی می کارن….

  3. احتمالاکشت ذرت وجالیز درفرمانداری ممنوع شده نه اراضی کشاورزی محوطه فرمانداری هم زیر کشت نره کمکی به همسایه های فرمانداریه ….اگه به تابعیت ازاین عمل بخشداری رومشگانم محوطه بخشداریوکشت نکنه ممکنه چندبخش تابعه هم همکاری کنن واصلا وضعیت آب بهتربشه….

  4. شعاره کی میتونه جلوگیری کنه بیکاری کم بود این هم اضافه شد

  5. هر کس فرماندار رو دید بهش بگه یه سر بره بخش درب گنبد تا ببینه چقدر جالیز کشت میشه

  6. آقای کارشناس کشاورزی منظور فرماندار محترم کشاورزی با استفاده از آب های زیر زمینی بوده نه روان آب ها.

  7. آقای فرماندار به جای ممنوع کردن تو فکر آب رسانی به مزارع باشین اگه آب از سد سیمره بیاد به داخل دشت های شهرستان کوهدشت ورومشگان دیگه از چاه ها استفاده نمیشه ،بیکار کم داریم بخش کشاورزی هم بهش اضافه کنین

  8. درود بر فرماندار دوراندیش این حرکت نشان از تدبیر و عدالت محوری ایشان میباشد دیگران هم حق زیستن دارند به نظر من کار کارشناسی قابل اعتراض نیست و کشاورزان عزیز باید بپذیرند که بنی آدم اعضای یکدگرند

  9. نوش دارو بعد از مرگ سهراب.بازم دستش درد نکنه چون تابحال کسی بفکر این فاجعه نبود.راستی کشاورزا هم خوب با این منابع عمومی حال میکنن، بد نگذره!

  10. فرماندار محترم سری به مسیر جاده سرخدم لکی بزنید که با حفر دو حلقه چاه در شهرک نادی اب به مسیر جاده این روسنا انتقال و از حدود ۱۰ اینج اب شرب در ۲۴ ساعت برای کشت ذرت استفاده میشود.

  11. آقای فرماندار ازت عاجزانه درخواست میکنیم با این سودجوها برابر قانون برخورد کنید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.