تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

خبر خوشی دیگر برای مردم کوهدشت/ یکی دیگر از مصوبات به بار نشست / پتروشیمی کوهدشت هفته آینده کلنگ زده می‌شود ‌

  • کد خبر : 67278
  • 06 اردیبهشت 1394 - 12:40

  به گزارش میرملاس ؛ مهندس بازوند استاندار لرستان در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان کوهدشت اظهار داشت: مشکلات موجود بر سر راه تأسیس پتروشیمی کوهدشت برطرف شده و زمین موردنظر برای احداث این پتروشیمی مشخص‌شده است.وی افزود: زمین موردنظر ۸۰ هکتار بوده که مقررشده طی هفته آینده قیمت کارشناسی شده آن از سوی کارشناسان رسمی […]

I (38)

 

به گزارش میرملاس ؛ مهندس بازوند استاندار لرستان در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان کوهدشت اظهار داشت: مشکلات موجود بر سر راه تأسیس پتروشیمی کوهدشت برطرف شده و زمین موردنظر برای احداث این پتروشیمی مشخص‌شده است.
وی افزود: زمین موردنظر ۸۰ هکتار بوده که مقررشده طی هفته آینده قیمت کارشناسی شده آن از سوی کارشناسان رسمی به سرمایه‌گذار اعلام شود.
استاندار لرستان با اشاره به راه‌اندازی این پتروشیمی عنوان کرد: مالک شرکت پتروشیمی آمادگی خود را از آغاز به کار پتروشیمی پس از اعلام قیمت کارشناسی زمین، اعلام کرده است.
وی ضمن ابراز امیدواری از کلنگ زنی این پروژه در هفته آینده، تصریح کرد: این پروژه یکی از صنایع مادر بوده که در صورت اجرایی شدن اشتغال‌زایی فوق‌العاده‌ای را به همراه دارد بنابراین حمایت مسئولان امر از اجرای این پروژه ضروری است.
بازوند بیان کرد: با توجه به این‌که پروژه پتروشیمی کوهدشت توسط بخش خصوصی و سرمایه‌گذار خصوصی در کوهدشت راه‌اندازی می‌شود، سهام‌دار و نوع سهام آن در اواخر سال ۹۳ مشخص شد.
وی با اشاره به مشکلات کارخانه رب انار کوهدشت، خاطر‌نشان کرد: از آنجایی‌ که کارخانه رب انار کوهدشت اشتغال‌زایی و رونق در منطقه را به همراه دارد، بنابراین مشکلات این کارخانه باید به‌طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.
استاندار لرستان گفت: محصولات این کارخانه صادراتی است و باید در راستای رفع مشکلات کارخانه به سرمایه‌گذار کارخانه رب انار در منطقه سیاب کوهدشت کمک کرد.

 

 گفتنی است ؛ پتروشیمی کوهدشت یکی از مصوبات هیئت دولت در سال ۱۳۸۹ بوده است .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67278

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 21در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۱
  1. از این کلنگ زنیها تو لرستان زیاده….چیزی خوبه که نیمه تموم نمونن و افتتاح شن و جوانهای بیکار برن سر کار…..راستی قبول شدگان استخدامی۹۱پنج شنبه ساعت ده تو خرم آباد مراسم معارفه شون هست .حکمشونو هم میگیرن

  2. راستی زمینش بالاخره تو خوشناموند افتاد یا زانوگه ؟ کسی میدونه جواب بده ؟ تشکر

  3. سد معشوره سال ۵۲مصوب شده

  4. موقع انتخابات است شعارهای خوبی میشه ولی مردم دانا تر از این حرف ها هستند

  5. آقای خوشناموند مشخصه وقتی بحث قیمته پس شامل اراضی ملی خوشناموند نمیشه .حتما زمینیه که مالک داره

  6. اواخر سال گذشته استاندار محترم
    قاطعانه از اجرایی شدن سد معشوره خبر داد .بعد از گذشت چند روز سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت بودجه اجرایی سد معشوره صفر است .
    از ان روز به بعد فهمیدم که استاندار محترم یا اشراف اطلاعاتی از روند کارهای اجرایی ندارد یا اینکه میخواهد مردم را امیدوار کند تا دوران مدیریتش به سر اید .انشالله این بار کلنگ کاریش مستدام باد تا حصول نتیجه

  7. یک بار کلنگ زده شد این دیگر چه کلنگی است خدا به داد کوهدشت برسد

  8. مصوبات دوره نمایندگی خاح آقا شاهرخی (قبادی) است که در کتاب تولد ی دوباره بیان شده بودند که عبارتند از سد معشوره —-وپتروشیمی—-بیمارستان ۱۶۰تختحوابه—–که خداوند پدر حاج آقارا رحمت نماید

  9. سلام،

    ” سهام‌دار و نوع سهام آن در اواخر سال ۹۳ مشخص شد ”

    اگر حصوصی است چه کسی سهامدار و نوع سهام آن را مشخص کرد؟

  10. به عمل کار برآید به سخن رانی نیست…

  11. به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، شرکت پتروشیمی شازند در نظر دارد تعداد ۶۹ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۸۶۰ سهم معادل ۹۹.۹۹ درصد از سهام کنترلی شرکت توسعه پتروشیمی کوهدشت (سهامی خاص) را که در مرحله قبل از بهره برداری قرار دارد به صورت یکجا و شرایطی از طریق بازار سوم فرابورس به فروش برساند.

    در حالی که زمان عرضه سهام این شرکت روز شنبه ۲۵ بهمن‌ماه تعیین شده، قیمت پایه هر سهم ۱۰۰۷ ریال اعلام شده و آخرین سرمایه شرکت ۷۰ میلیارد ریال است.

    همچنین مهلت پرداخت کل ثمن معامله و احراز سایر شرایط، حداکثر طی ۶ روز کاری پس از انجام معامله با قیمت پایه کل ۷۰ میلیارد و ۴۸۹ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۲۰ ریال تعیین شده است.

    بر اساس این گزارش، شرکت های پتروشیمی شازند، پلی پروپلین جم، پتروشیمی اردبیل، پتروشمیران، و نفت نیک قشم سهامداران عمده شرکت مذکور هستد و کارگزاری آراد ایرانیان عرضه کننده سهام آن خواهد بود.

  12. این صدمین باره به بار میشینه مسخرست. لطف کنید این حرفا رو پوشش ندید با دل جونای کوهدشت بازی نکنید.

  13. با سلام. دوست عزیز خصوصی بودن به معنی تملک ۱۰۰ درصد نیست به معنی اینه که دولت متولی این کار نیست . واسه خصوصی شدن هم نیاز به گزرندان شرایط خصوصی سازی هست که یکی از اون شرایط عرضه در بازار سرمایه یا همون بورسه. بله سال ۹۳ مالکش مشخص شد. یه فرد سرمایه دار.

  14. با سلام خدمت مدیر محترم میر ملاس نیوز
    خواهشمند است گزارشی از وضعیت تولید کنندگان مرغ گوشتی شهرستان کوهدشت در سایت وزینتان قرار دهید که آقای استاندار محترم نیز از ورشکستگی آنان اطلاع پیدا نماید و تعطیلی و بیکار شدن تعداد زیادی از کارگران این صنف مورد توجه قرار گیرد و متاسفانه یکی از عوامل بانک های عامل استان هستند که برای تولید وام ۲۱ درصد سود گرفته اند و اگر پرداخت نشود ۲۸ درصد و جریمه دیر کرد

  15. همیشه سالی که انتخابات برگزار میشه از این کلنگ ها زیاد زده میشه…..
    صنعت پتروشیمی الان دیگر صرفه اقتصادی ندارد اونم برای ده سال دیگه.

  16. چرا منفی بافی می کنید !!!!
    همین تفکرات و ذهنیت های غلط عامل عقب افتادگی است برای پیشرفت همه باید تلاش کنند و اول از همه خودتان را اصلاح کنید همه چیز خود بخود درست می شود انشالله

  17. آقای دانشگاهی عزیز دو سال پیش خشت اول این پروژه نهاده شد الان آقایان بعد دو سال می خوان تازه کلنگ بزنن این منفی بافی نیست عین واقعیت تو همین سایت اخبارش هست ودهها بنر فدایت شوم فلانی وفلانی تشکر

  18. با سلام
    جای فرشادحیدری خالی است ….

  19. ول کنید این فیلم بازی رو.
    به خدا کوهدشتی ها هم دیگه می دونن اینا فیلمه. اینا فکر می کنن مردم کوهدشت همون مردم بیست سی سال پیشن

  20. واقعا متأسفم شما هرکاری کنید بازهم ملکشاهی دوستدار مردم ویولت روحانی است بیابد مبتلا باشید ملکشاهی شب ورود تلاش میکنند بعدش ایشان تو نظرسنجی بهترین نماینده استان نفرات شدن باتشکر

  21. من در جریان هستم که پتروشیمی شازند طرح‌توجیهی پتروشیمی کوهدشت رو پارسال نوشته شده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.