- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

معاون استاندار لرستان:سرمایه اصلی هر کشور و نظامی مردم هستند

0001

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: سرمایه اصلی هر کشور و نظامی مردم هستند که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ملت ایران به خوبی تقش خود را ایفا کرده اند.

به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا سید سعید شاهرخی سه شنبه در کارگزوه فرهنگی اجتماعی استان با تاکید بر اینکه توجه به اهمیت سرمایه های اجتماعی موفقیت جوامع را تضمین خواهد کرد اظهار کرد : خوشبختانه با درک صحیح دولت تدبیر و امید از اهیت سرمایه اجتماعی این مهم و اهتمام به آن در اولویت برنامه های دولت قرار دارد.

وی تصریح کرد : در صورت کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء سطح ارزشها و سرمایه اجتماعی جامعه ای موفق تر و موثر تر ایجاد خواهد شد.

وی افزود: در این راستا تلاش می شود از فرهنگیان و اساتید فرهیخته در کارگروه های فرهنکی و اجتماعی بهره لازم گرفته شود و تلاش در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و بالا رفتن سطح ارزشهای اجتماعی شود.

وی با اشاره به بروز آسیب های اجتماعی مانند طلاق ،حاشیه نشینی ،اعتیاد ،بزه اجتماعی در سطح جامعه تصریح کرد : توجه جدی به کاهش اسیب های اجتماعی یک اصل مهم در سطح جامعه است و این در حالی است که بیکاری در لرستان مادر بسیاری از آسیب های اجتماعی است.

وی با تاکید بر شرایط حساس تر و وظیفه سنگین مسوولان در وضعیت کنونی جامعه گفت : همه دستگاه های اجرایی استان باید در ارتقاء ارزشهای اجتماعی و توجه به سرمایه اجتماعی اهتمام جدی داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: در این راستا نقش رسانه ها نقشی بدون جایگزین و مهم است و برهمه افراد و مسوولان واجب است رسانه ها را در این رسالت ارزنده یاری کنند.

وی در ادامه با تاکید بر نقش ارزنده بانوان در سطح جامعه به نیمی از جمعیت ایران اسلامی گفت : امروزه بانوان در عرصه های مختلف توانمندی خود را اثبات کرده اند و این در حالی است که پاکترین خانواده و بانوان در ایران اسلامی زندگی می کنند .