تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

۷۰۰میلیارد ریال اعتباربرای جاده چهارخطه کوهدشت- خرم آباد اختصاص یافت/بزودی در بخش راه مواصلاتی شهرستان کوهدشت تحولات جشمگیری خواهیم داشت

  • کد خبر : 6744
  • 25 تیر 1391 - 14:53

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷۰۰میلیارد ریال اعتبار برای ادامه پروژه چهارخطه مسیر کوهدشت- خرم آباد اختصاص یافته است . ” الهیار ملکشاهی ”  در گفت و گو با خبرنگار میرملاس نیوز؛ با اشاره به پی گیری های به عمل آمده در فعال کردن پروژه ،افزود:به رغم تعطیلی این پروژه در چند […]

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷۰۰میلیارد ریال اعتبار برای ادامه پروژه چهارخطه مسیر کوهدشت- خرم آباد اختصاص یافته است .

” الهیار ملکشاهی ”  در گفت و گو با خبرنگار میرملاس نیوز؛ با اشاره به پی گیری های به عمل آمده در فعال کردن پروژه ،افزود:به رغم تعطیلی این پروژه در چند ماه گذشته ، در حال حاضر این طرح فعال کاری خود را آغاز کرده و ماشین آلات در چند نقطه در حال عملیات جاده سازی هستند.

 وی اظهارداشت: در همین راستا با وزیر راه و شهرسازی رایزنی هایی انجام شده است به طوریکه منجر به تامین این اعتبار گردید.

 وی ایجاد راه ارتباطی استاندارد را یکی از شاخصه های توسعه و پیشرفت هر جامعه عنوان کرد و اظهارداشت: با اجرای برنامه های منظم، بزودی در بخش راه مواصلاتی شهرستان کوهدشت شاهد تحولات چشمگیری خواهیم شد.

 نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص اجرای عدالت توزیع اعتبارات و امکانات زیربنایی در شهرها گفت: با تمکین از قانون عدالت باید در مناطق کمتر برخوردار رعایت و اجرایی شود.

 ملکشاهی همچنین در خصوص تمایل نظام مقدس جمهوری اسلامی به پشرفت و توسعه مناطق کمتر برخوردار گفت: مسوولان ارشد استان خدمات ارزنده و در خور شان مردم این شهرستان ارایه کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=6744

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۴
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.