- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

هدایتی مالک دایمی پرسپولیس شد؟ استقلال همچنان بدون خریدار؟

حسین-هدایتی02-520x288

 

میرملاس نیوز:

بهروز رهبری‌فرد که از حامیان حسین هدایتی مالک شرکت استیل آذین ایرانیان به حساب می‌آید، پیام زیر را در اینستاگرامش منتشر کرده است؛ «روحانی متشکریم. سازمان دولتی خصوصی سازی کشور با مطالعه دقیق پاکتهای ارائه شده در مزایده و بدلیل تخلف قانونی مدارک سایر شرکت کنندگان فقط با پیشنهاد شرکت استیل آذین ایرانیان به عنوان تنها شرکت کننده قانونی مزایده موافقت کرد و حسین هدایتی دولابی به عنوان مالک دابمی پرسپولیس تهران شد. 


خادم: اگر خریدار آبی‌ها جدی باشد مشکلات قابل حل است

در همین حال، معاون حقوقی و مجلس وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که سیاست این وزارتخانه واگذاری هر دو باشگاه است و تلاش خواهد شد که استقلال نیز به فروش برود.

امیررضا خادم پس از برگزاری سومین مرحله مزایده سرخابی‌ها تصریح کرد: از ابتدا سیاست وزارت ورزش واگذاری هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بوده است. ما مصمم هستیم که هر دو باشگاه به فروش برسند و موافق واگذاری هر دو باشگاه بوده و هستیم.

وی افزود: با توجه به شرایط پیش آمده در مزایده سوم، امیدواریم که خریدار استقلال نیز تنها در روند قانونی شرکت در مزایده دارای ایراداتی باشد و قصد جدی برای خرید استقلال داشته باشد که در این راستا تلاش خواهیم کرد شرایط برای واگذاری استقلال به این خریدار نیز فراهم شود.

خادم در پاسخ به این سوال که اگر قصد تنها خریدار استقلال خرید نهایی نبوده باشد، سیاست وزارت ورزش در ادامه با استقلال چه خواهد بود؟ گفت: باید تمام راه‌ها بررسی شود. ما برنامه‌ای برای نگهداری یکی از باشگاه‌ها نداشته‌ و نخواهیم داشت. قصد داشتیم هر دو باشگاه را واگذار کنیم. اگر پرسپولیس با تایید اهلیت خریداران آن واگذار شود، در مورد استقلال نیز قطعا باید چاره‌ای برای واگذاری اندیشه کنیم.

وی با اشاره به پیشنهاد پوری‌حسینی، رییس سازمان خصوصی‌سازی مبنی بر برگزاری مزایده مجدد برای استقلال گفت: موافق این پیشنهاد هستیم. مهم این است که وزارت ورزش می‌خواهد استقلال را نیز واگذار کند و در این مسیر هر اقدامی لازم باشد انجام خواهد شد تا حاشیه‌ای پیش نیاید.